Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
24
Haydarbulut, bende ramzey qm 250 var. Kalitesi ortada olan bir motor. Hava soğutmalı. Fiyatı 2000 tl. 4300 km yol yaptım bu yaz. Temmuzda antalyadan geçtim. O bile beni yolda bırakmadı. Çok fark yaratacak bir özellik gibi görmüyorum ben soğutma sistemini. Ama yanlış biliyorsam doğrusunu da öğrenmek isterim.

Bu arada biraz daha aktif olsa başlık da bizde okuyup hem öğrensek hem de gaza gelsek :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Cruiser su soğutmalı olmaz, su soğutmalı olan motora cruiser motoru denmez. :) Doğan görünümlü şahindir o en fazla.
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
199
Herkese selamlar araniza yeni katildim. Birkac aydir da siteyi takip etmekteyim.

Aklimi kurcalayan bir soru var ve korkutuyorda beni cok. 650'lik bir dragstar almayi planliyorum ama su cruiser almadan once millet boy kilo soyluyor. Benimde kafa daha cok kurcalaniyor tabi. 1.62 boyum var ve 62 kiloyum. Problemim motoru kaldirabilir miyim degil elbet alisirim ona ama, problem bacaklarim yetisir mi eheh :D

Bir fikri olan lutfen.. Tesekkurler.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Görsel bilgi isteyenler için,

Yağ değişimi (eski yağınızı yağ toplama merkezlerine vermeyi unutmayın, çevreyi koruyun):

[yt]-RMx6wptjN0[/yt]

Karbüratör Temizliği (tamir deneyiminiz yoksa denemeyin, özensiz çalışılmış biraz siz parçalarınızı yerlere atmayın):

[yt]1Wrib-x60VI[/yt]

Yeni elcikler nasıl takılır?

[yt]vEPRppSKkqs[/yt]

Manetler nasıl değiştirilir:

[yt]ydLGUdn-eW4[/yt]

Bujiler nasıl değiştirilir:

[yt]jJ-a37vC9Wk[/yt]

Debriyaj balatası nasıl değiştirilir:

[yt]fMDRCM_NvbQ[/yt]

Depo nasıl sökülür:

[yt]DDPaxCMRMd8[/yt]

Debriyaj teli nasıl değiştirilir:

[yt]WtpjD4tu6vM[/yt]



Akü nasıl değiştirilir:

[yt]_CfMJDGdT5w[/yt]
 
Katılım
31 Ara 2006
Mesajlar
95
Görsel bilgi isteyenler için,

Yağ değişimi (eski yağınızı yağ toplama merkezlerine vermeyi unutmayın, çevreyi koruyun):

[yt]-RMx6wptjN0[/yt]

Karbüratör Temizliği (tamir deneyiminiz yoksa denemeyin, özensiz çalışılmış biraz siz parçalarınızı yerlere atmayın):

[yt]1Wrib-x60VI[/yt]

Yeni elcikler nasıl takılır?

[yt]vEPRppSKkqs[/yt]

Manetler nasıl değiştirilir:

[yt]ydLGUdn-eW4[/yt]

Bujiler nasıl değiştirilir:

[yt]jJ-a37vC9Wk[/yt]

Debriyaj balatası nasıl değiştirilir:

[yt]fMDRCM_NvbQ[/yt]

Depo nasıl sökülür:

[yt]DDPaxCMRMd8[/yt]

Debriyaj teli nasıl değiştirilir:

[yt]WtpjD4tu6vM[/yt]



Akü nasıl değiştirilir:

[yt]_CfMJDGdT5w[/yt]
nefis bir paylaşım. çok çok teşekkürler draggy, tam ihtiyacımız olan şey :)
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
117
arkadaşlar herkese selam. Ben de artık chopper tarzı bir makine almak istiyorum ancak dikkat ettiğim konu Türkiye'ye bu motor galiba 2008 yılından sonra gelmemiş. Yamaha üretmiyor mu, Türkiye'ye mi getirmiyorlar, yoksa ben mi göremedim? Ayrıca, sahibinden.com daki ikinci el fiyatları ne derece gerçekçidir? Piyasasını bilmediğim için soruyorum. Örneğin bu motor :http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-motoek-guvencesiyle-105182312/detay

Saygılarımı sunarım.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Dragstarlar karbüratörlü olduğundan gelmiyor artık, Avrupa hariç diğer kıtalarda satılıyor hala..

http://www.starmotorcycles.com/star/products/modelhome/21/0/home.aspx

İlan fiyatlarına bir şey diyemiyorum, sıfırı gelmediği için TR ye.. ABD de vergilerle 7500 $ a geliyor, TR için ötv ve gümrük vergisini de koy, 15.000 $ civarı olur, o hesapla bak..

Ha beldeyama yamahadan ayrılırken son bir güzellik yapıp elindeki 45 motoru 13.500 den satmıştı 2008 de.. Bugünün parası ile 16 bin civarına geliyor..
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
3
SolidSnake gözün arkada kalmasın. gönül rahatlığıyla al bin. ister 1.60 ister 1.90 boyunda ol. her türlü en rahat binilen motorlardan.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
117
peki arkadaşlar bu motorların motor ömrü nedir? chopper tarzı motorlar düşük devir yüksek tork nedeniyle daha uzun ömürlüler. Bunu biliyorum. ancak yine de sormak istiyorum. iyi bakımlı bir motor kaç km yapar ortalama olarak? Saygılar.
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
9
SolidSnake Kardeş yanıt geç mi bilemem zira yeni gördüm. Ds in iki modeli var, Custom ve Clasic. Custom un selesi çok az daha alçaktır. Ben 1.70 ile Custom modelinde çok rahatım. Denemen lazım... Hayırlısı...

---------- Post added at 02:17 ---------- Previous post was at 01:59 ----------

Dragstarlar karbüratörlü olduğundan gelmiyor artık, Avrupa hariç diğer kıtalarda satılıyor hala..

http://www.starmotorcycles.com/star/products/modelhome/21/0/home.aspx

İlan fiyatlarına bir şey diyemiyorum, sıfırı gelmediği için TR ye.. ABD de vergilerle 7500 $ a geliyor, TR için ötv ve gümrük vergisini de koy, 15.000 $ civarı olur, o hesapla bak..

Ha beldeyama yamahadan ayrılırken son bir güzellik yapıp elindeki 45 motoru 13.500 den satmıştı 2008 de.. Bugünün parası ile 16 bin civarına geliyor..
[ir/B

Devrim kardeş, finansal olarak 13 bu gün 16 gibi görülebilir elbet. Lakin bende olay pazarcının akşam pazarında tekrar aynı mala girmeyecegi için elindeki maldan makul fiyata çıkması gibiymiş bence. Bu gün 950 midnate 27 civarı ise, 650 Ds 16 ya pek olası görülmez diye düşünmekteyim. Olsa bedava olurdu. Hesaplaman reel görünmekte 14-15 bin $ gibi..

---------- Post added at 02:31 ---------- Previous post was at 02:17 ----------

Paylaşımlar için, eline emeğine sağlık kardeş.
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
339
Arkadaşlar Merhaba;
En sonunda ben de hayallirim motosikleti Yamaha Dragstar XVS650'me kavuştum ve aranıza katıldım. Herkese selam olsun....
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hayırlı olsun.. Dragstar Güzel makine.. ::sm_smile
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
63
merhabalar arkadaşlar bana 1100 dragstarın yakıt sarfiyat bilgileri lazım yardımcı olursanız teşekkürler.
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
339
Arkadaşlar Merhaba;
3 hafta kadar önce motosikletimi satın alıp,Şarköy'e geldim, motosikleti yıkayıp garaja çekmek istedim, motosikleti yıkatınca tekrar çalıştırmakta zorluk çektim. Garaja bıraktım, bu gün hava güzeldi, tekrar çalıştırmak istedim, çalıştıramadım. Tamirci'ye götürdüm, o da çalıştıramadı, Tekirdağ'da iyi bir ustaya götürmeyi düşünüyorum. Sebebi ne olabilir, bu motosiklette böyle bir sorun yaşayan arkadaşım var mı? Teşekkürler...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
hocam hiç mi çalışmıyor yoksa alıyor gibi oluyor mu? Biraz detay lazım..
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
339
Marş basıyor, ama çalışmıyor hocam, alı gibi de yapmıyor, yükleyip Tekirdağ'a iyi bir ustaya götürmeye karar verdim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst