bişey yapamadıkki...Güzel bir karşılaşmaMezit kardeşime teşekkür ediyorum.
http://i1071.photobucket.com/albums/u507/ozcancoskun/SAM_1405.jpg
Diğer fotoğraflar burada
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150913443159090.444331.541249089&type=3
yok la saçları kestirdim ondandır...:mrgreen:Mevlüt abi zayıflamış mı ne? :sunny: :flower:
Özcan, yatak dosek yattigim icin katilamadim, kusuruma bakmayiniz efemEn kisa zamanda yine bekleriz.
bişey yapamadıkki...patronun ağır misafirleri vardı onlara mangal pişirdim hatta bi ara yanına geldim göremedim seni sanada getirecektim sucuklar yanacak die geri dönmek zorunda kaldım fazla ilgilenemedim kusura kalma....:rendeer:
Ben her zamanki gibi son anda katılıp katılamayacağımı söyleyebileceğim. Malum iş güç![]()
Hocam peki nerde saat kaçta buluşcaz ? kaç gibi hareket etcez ..........
hoş geldimBirazdan Mezit gelir,O da gelsin bir mütaalasısını yaparız.Karamürsel'den de gelecekler var duruma göre onlarla da birleşerek Yuvacık'a grup halinde gidilebilir. Yalnız ben Gölcük'te bir süreliğine ayrılacağım siz devam edersiniz.
teşekkür ettim..temsilcimSerdar abi, saolasın halletmeye çalışacağız bir şekilde
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
Mevlüt abi [email protected] adresine attım resimleri.
hoş geldim
tolgahan ve serdar abi hepinize iyi akşamlar....:rendeer:
serdar abi..büyük bir ihtimal ben motorumla gelemicem biliyosun evrak sorunları vs....uğurla konuşucam..oda olumlu bakarsa onla gelicem.. serdar abi sana yük olmayayım olmassa gölcüğe kadar minübüsle giderim biliyosun ebat fazla yormıyım seni..tolgahan arkadaşla olmassakaramürsele kadar beraber gidersiniz irfan ayarlar kalkış satini sanırım ona göre orda olursunuz...dicem şimidilik bu öneriniz varsa yazınızı beklerim...
dediğin gibi abi bundada hayır vardır...olsun motora kavuştuk erdemle marş sorununuda hallettik..hatta bugün balıkçılarda akşam üstü toplandı 4kişi sohbet felan iyiydi yani uğura mesaj attım cevap bekliyorum...hayırlısı artık bu arada tolgahan arkadaşım bu gezi biraz karışık olacağa benziyor organizasyon konusunda ben motorumla gelebilseydim sorunu çözerdik ...ama serdar abi bi şekilde yardımcı olur sana...kısmetse yuvacıkta görüşürüz...Mevlüt Gölcük'e kadar motorda oldukça yüküm olacak malum benim hanımı oradan alacağım içim baya bir eşya götüreceğim.İrfan da Karamürsel'den eşiyle yola çıkacak römorku da beraberinde götürecek.Biliyorsun ben neredeyse 7/24 çalıştığım için tam çıkış saatim de belli olmuyor.Büyük ihtimal Yuvacık'ta görüşürüz diye düşünüyorum. Ben PM den Tolgahan arkadaşımıza tel numaramı vereceğim pazar sabahı çıkış saatim netleşir ve telefonlaşırız diye düşünüyorum.
Bu arada keşke motorunun evrakları tamamlansaydı da Yuvacık gezisine motorunla gelebilseydin. Neyse bunda da bir hayır var diyelim.