[Yalova - MT]

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Gaco yaza gelsen ya la, sipidik sipidik yuzeriz, sana kamyon ic lastigi ayatlarim ben. Kalirsin bizde, hem deniz kim ogrenmis olursun. Gelemem diosan, motoru otobusun bagajina atip da gel mesela :p

valla abi o kadar güzel diyon kii ahhh ahhh :salut: bi samsun tarafına gitmem lazım sonra belki bi amasra sonra bi yalova şu akaryakıt bu kadar olmasa bi haftasonu bile atlar gelirdim yaa!!
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
valla abi o kadar güzel diyon kii ahhh ahhh :salut: bi samsun tarafına gitmem lazım sonra belki bi amasra sonra bi yalova şu akaryakıt bu kadar olmasa bi haftasonu bile atlar gelirdim yaa!!

Kömürle calisan motor yapaydilar iyiydi:)
Ulan şu ekonomik durum yuzunden insanlar birbirini bile ziyaret edemiyor ya kıl kapiyorum, isyan edesim geliyo, tahrik dolu mesajlar yazip ülkeden sinir disi edilesim geliyo. Sonra susuyorum, kuzu kuzu icimden ediyorum isyanimi..
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Kömürle calisan motor yapaydilar iyiydi:)
Ulan şu ekonomik durum yuzunden insanlar birbirini bile ziyaret edemiyor ya kıl kapiyorum, isyan edesim geliyo, tahrik dolu mesajlar yazip ülkeden sinir disi edilesim geliyo. Sonra susuyorum, kuzu kuzu icimden ediyorum isyanimi..

Mevlüt abiden haber varmı peki sesi çıkmıyo bu aralar??
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Beyler dün (pazar) Marinada Yalova motosikletçilerinin toplantısımı vardı,bir arkadaş orada Yalova'lı motosikletçiler toplanmış dedi, bilginiz varmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst