[Yalova - MT]

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
bizim batuhana noldu pir çıktı pir kayboldu...:)

3 kere aradım görüşelim diye, görüşemedik. O gün irfan abinin gezide de söyledim kendisine. O günden sonra görmedim zaten bir daha. Arayana kapımız açık, çayımız sonsuz abi :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
kız arkadaşı izmire taşındı yastadır daha çıkar bi ara kerata...:mrgreen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Aaa hadi ya, o zaman İzmir'e kamp kurmuştur o :) Hatta oraya taşınır, daha da gelmez buralara. Sen nerden aldın ki haberi ?
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
erdem bir balıkçılarda çay muhabbeti yapalım çağıralım kim varsa...sağda solda...
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
İzmir'de akrabası teyzesi ninesi yeğeni amcaoğlu eniştesi yada onlarında akrabası olan abilerim haber edin ev lazım kalmak için Temmuz'dan Ağustos'a kadar :mrgreen:

Yok be Mevlüt abi hatun hala burdada dükkanda çalışıyorum biliyon mu ondan giremiyom bile siteye doğru dürüst ahım gitti vahım kaldı yani :)
Erden abim lafın emrin olsun da işte malum bizde çıkamaz olduk sabah 8 gece 2 koşuşturuyoruz çok para lazım çoooooookkkkkk hayabusa alcam :mrgreen:
Şaka bi yana abilerim ayıp ettiniz bi telefon edicem ama vallahi vakit bulamıyorum en kısa zamanda aricam Mevlüt abi numaran yok ama Erdem abiyi ararım ordan ulaşırım toplanırız yeni arkadaşımız gelmiş artık en yeni bende değilim buda güzel bişi kutlamak lazım :) arkadaşımızdır , abimizdir , kardeşimizdir yaşını bilmiyorum ama mutlaka bunlardan biridir saygılar sevgiler hoşgeldin safa getirdin umarım kalıcı olursun :rendeer: benim gibi kaçmazsın :p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
İzmir'de akrabası teyzesi ninesi yeğeni amcaoğlu eniştesi yada onlarında akrabası olan abilerim haber edin ev lazım kalmak için Temmuz'dan Ağustos'a kadar :mrgreen:

Yok be Mevlüt abi hatun hala burdada dükkanda çalışıyorum biliyon mu ondan giremiyom bile siteye doğru dürüst ahım gitti vahım kaldı yani :)
Erden abim lafın emrin olsun da işte malum bizde çıkamaz olduk sabah 8 gece 2 koşuşturuyoruz çok para lazım çoooooookkkkkk hayabusa alcam :mrgreen:
Şaka bi yana abilerim ayıp ettiniz bi telefon edicem ama vallahi vakit bulamıyorum en kısa zamanda aricam Mevlüt abi numaran yok ama Erdem abiyi ararım ordan ulaşırım toplanırız yeni arkadaşımız gelmiş artık en yeni bende değilim buda güzel bişi kutlamak lazım :) arkadaşımızdır , abimizdir , kardeşimizdir yaşını bilmiyorum ama mutlaka bunlardan biridir saygılar sevgiler hoşgeldin safa getirdin umarım kalıcı olursun :rendeer: benim gibi kaçmazsın :p
tamm. ne ettin motor işini varmı gelişme..

Olur abi, birgun aksam ustu yada haftasonu toplanalim.
Organizasyon icin ararim aksam.
aramadın aylardır....:mrgreen:

Atlayın bizim macuncunun tühkana gidek?
gelebilsem gidecezde... gelebilsem işte...:wiinkk:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Abi hastayim, sizede bulastirmayayim. Bu sene ne cok grip oldum ben beyaa...
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Yalova'daki 77 Choppers ve Bursa Chopper Clup organizasyonu olan korteje gelecek misiniz? Ben ve Bursa MT den birkaç arkadaş Bursa Enduro ile birlikte geliyoruz. Kortejde ve sonrasında TİGEM de görüşmek üzere.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Şu işe bakın ki kendi İlimizdeki korteje katılamayabilirim.
Bir spor kulübü kafilesini konuk ediyoruz iş yoğunluğundan katılamayacağım galiba :santa::salut:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
şimdi koretjdeçiyor cafedeyim yoğun bir kalabalık var... süper bişi a2saat sonra gidecem ben.. ben inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst