[Yalova - MT]

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Güzel bir karşılaşma :) Mezit kardeşime teşekkür ediyorum.

SAM_1405.jpg


Diğer fotoğraflar burada
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150913443159090.444331.541249089&type=3
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Özcan, yatak dosek yattigim icin katilamadim, kusuruma bakmayiniz efem :) En kisa zamanda yine bekleriz.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bişey yapamadıkki...:) patronun ağır misafirleri vardı onlara mangal pişirdim hatta bi ara yanına geldim göremedim seni sanada getirecektim sucuklar yanacak die geri dönmek zorunda kaldım fazla ilgilenemedim kusura kalma....:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

Mevlüt abi zayıflamış mı ne? :sunny: :flower:
yok la saçları kestirdim ondandır...:mrgreen:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Özcan, yatak dosek yattigim icin katilamadim, kusuruma bakmayiniz efem :) En kisa zamanda yine bekleriz.

Geçmiş olsun,festivalde görüşürüz artık :)

bişey yapamadıkki...:) patronun ağır misafirleri vardı onlara mangal pişirdim hatta bi ara yanına geldim göremedim seni sanada getirecektim sucuklar yanacak die geri dönmek zorunda kaldım fazla ilgilenemedim kusura kalma....:rendeer:

Gelip hoşgeldin demen ve çıkışta uğurlaman yeter de artar bile. :rendeer:
Sucuk mangal felan demeseydin keşke... :salut:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ben her zamanki gibi son anda katılıp katılamayacağımı söyleyebileceğim. Malum iş güç :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Hocam peki nerde saat kaçta buluşcaz ? kaç gibi hareket etcez ..........

Birazdan Mezit gelir,O da gelsin bir mütaalasısını yaparız.Karamürsel'den de gelecekler var duruma göre onlarla da birleşerek Yuvacık'a grup halinde gidilebilir. Yalnız ben Gölcük'te bir süreliğine ayrılacağım siz devam edersiniz.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Birazdan Mezit gelir,O da gelsin bir mütaalasısını yaparız.Karamürsel'den de gelecekler var duruma göre onlarla da birleşerek Yuvacık'a grup halinde gidilebilir. Yalnız ben Gölcük'te bir süreliğine ayrılacağım siz devam edersiniz.
hoş geldim:)

tolgahan ve serdar abi hepinize iyi akşamlar....:rendeer:

serdar abi..büyük bir ihtimal ben motorumla gelemicem biliyosun evrak sorunları vs....uğurla konuşucam..oda olumlu bakarsa onla gelicem.. serdar abi sana yük olmayayım olmassa gölcüğe kadar minübüsle giderim biliyosun ebat fazla yormıyım seni..:)tolgahan arkadaşla olmassakaramürsele kadar beraber gidersiniz irfan ayarlar kalkış satini sanırım ona göre orda olursunuz...dicem şimidilik bu öneriniz varsa yazınızı beklerim...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Serdar abi, saolasın halletmeye çalışacağız bir şekilde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

Mevlüt abi [email protected] adresine attım resimleri.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
hoş geldim:)

tolgahan ve serdar abi hepinize iyi akşamlar....:rendeer:

serdar abi..büyük bir ihtimal ben motorumla gelemicem biliyosun evrak sorunları vs....uğurla konuşucam..oda olumlu bakarsa onla gelicem.. serdar abi sana yük olmayayım olmassa gölcüğe kadar minübüsle giderim biliyosun ebat fazla yormıyım seni..:)tolgahan arkadaşla olmassakaramürsele kadar beraber gidersiniz irfan ayarlar kalkış satini sanırım ona göre orda olursunuz...dicem şimidilik bu öneriniz varsa yazınızı beklerim...

Mevlüt Gölcük'e kadar motorda oldukça yüküm olacak malum benim hanımı oradan alacağım içim baya bir eşya götüreceğim.İrfan da Karamürsel'den eşiyle yola çıkacak römorku da beraberinde götürecek.Biliyorsun ben neredeyse 7/24 çalıştığım için tam çıkış saatim de belli olmuyor.Büyük ihtimal Yuvacık'ta görüşürüz diye düşünüyorum. Ben PM den Tolgahan arkadaşımıza tel numaramı vereceğim pazar sabahı çıkış saatim netleşir ve telefonlaşırız diye düşünüyorum.
Bu arada keşke motorunun evrakları tamamlansaydı da Yuvacık gezisine motorunla gelebilseydin. Neyse bunda da bir hayır var diyelim.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Mevlüt Gölcük'e kadar motorda oldukça yüküm olacak malum benim hanımı oradan alacağım içim baya bir eşya götüreceğim.İrfan da Karamürsel'den eşiyle yola çıkacak römorku da beraberinde götürecek.Biliyorsun ben neredeyse 7/24 çalıştığım için tam çıkış saatim de belli olmuyor.Büyük ihtimal Yuvacık'ta görüşürüz diye düşünüyorum. Ben PM den Tolgahan arkadaşımıza tel numaramı vereceğim pazar sabahı çıkış saatim netleşir ve telefonlaşırız diye düşünüyorum.
Bu arada keşke motorunun evrakları tamamlansaydı da Yuvacık gezisine motorunla gelebilseydin. Neyse bunda da bir hayır var diyelim.
dediğin gibi abi bundada hayır vardır...olsun motora kavuştuk erdemle marş sorununuda hallettik..hatta bugün balıkçılarda akşam üstü toplandı 4kişi sohbet felan iyiydi yani uğura mesaj attım cevap bekliyorum...hayırlısı artık bu arada tolgahan arkadaşım bu gezi biraz karışık olacağa benziyor organizasyon konusunda ben motorumla gelebilseydim sorunu çözerdik ...ama serdar abi bi şekilde yardımcı olur sana...kısmetse yuvacıkta görüşürüz...
 
Katılım
28 Kas 2011
Mesajlar
18
Hayırlısı olsun mezit inşallah kısa zamanda halledersin evrak işlerini ben telfonumu mesaj olarak attım pazar günü konuşup ona göre cıkarız
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Arkadaşlar, İstanbul'daki dostlarımız yakında herhangi bir aksilik olmazsa Yalova ve çevresine gezi düzenleyecekler. Ben çok yoğun işlerimden dolayı eşlik edemeyeceğim,ama Termal tarafına da uğrarlarsa bir ''hoşgeldiniz'' ikramında bulunmak isterim.
Gezi topic i yakında açılacak.Gelecek arkadaşlara mihmandarlık ve eşlik edebilecek arkadaşlara şimdiden şükranlarımı sunuyorum.:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Serdar abi, bu akşam mevlüt abiyle kulaklarını çınlattık gözükmüyor hiç işleri yoğun diye konuşmuştuk. Gezi ne zaman bilmiyorum ama, benim motor tamirde hala. Parça bekliyorum. Eğer halledebilirsek eşlik ederim inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst