- Katılım
- 9 Nis 2012
- Mesajlar
- 271
Ne demek görevimiz, çaylar için de ben teşekkür ederim![]()
Ayıp ettin abi iste Rize'den toplayıp getirelim istersen Brezilya'dan kahve getirelim
Ne demek görevimiz, çaylar için de ben teşekkür ederim![]()
Ayıp ettin abi iste Rize'den toplayıp getirelim istersen Brezilya'dan kahve getirelim![]()
Bunu daha öncede okumuştum sanki
Havana'dan puro joker hakkımı kullanmak istiyorum ben![]()
Yanında hatunları da getir yazardım ama, ı ıh yazmicam, arada hatun girip okuyo![]()
http://www.bikepics.com/pictures/2149370/
http://www.bikepics.com/pictures/2201510/
Kararsız kaldım, 15 yıl sonra hangisini alayım sence![]()
http://www.bikepics.com/pictures/2149370/
http://www.bikepics.com/pictures/2201510/
Kararsız kaldım, 15 yıl sonra hangisini alayım sence![]()
2 gün sonra kafana göre boyayıp, değiştireceğin için çok farketmez sankiŞimdiden aç da Z1000 sticker'ları için konuyu, elinde hazır bulunsun
![]()
iki pedalda benim için çeviriver göbek yaptımda..Yakşamlar efeaamm. Zıpor yapiyorum ben, pedal ceviriyorum su anda, rahatsiz etmeyin![]()
Saygılsr sevgiler efenim![]()
Yakşamlar efeaamm. Zıpor yapiyorum ben, pedal ceviriyorum su anda, rahatsiz etmeyin![]()
Hadi bakalim hayirlisihazırlanıyorum abio değil başka bir iş çıktı şimdi cumaya kadar sonuçlanacak hayırlısıyla tamamlandığı gün motoru gidip alıp gelcez abi
![]()
Şimdi de tutup pedal takmadın değil mi motora?![]()