[Yalova - MT]

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yanında hatunları da getir yazardım ama, ı ıh yazmicam, arada hatun girip okuyo :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Paşam ben yatar, sana hayırlı işler, kolay gelsinler, iyi geceler vs. vs.ler :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İşte ben de Z1000 için tasarladığın, planladığın o orijinalliklerden korkuyorum ya zaten:p, tel jantlı, dişli lastikli Z1000 görmek istemiyoruz.:p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yakşamlar efeaamm. Zıpor yapiyorum ben, pedal ceviriyorum su anda, rahatsiz etmeyin :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
hazırlanıyorum abi :) o değil başka bir iş çıktı şimdi cumaya kadar sonuçlanacak hayırlısıyla tamamlandığı gün motoru gidip alıp gelcez abi :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
hazırlanıyorum abi :) o değil başka bir iş çıktı şimdi cumaya kadar sonuçlanacak hayırlısıyla tamamlandığı gün motoru gidip alıp gelcez abi :)
Hadi bakalim hayirlisi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

Şimdi de tutup pedal takmadın değil mi motora? :p

Olcan, senin SL duruyo degil mi? Getirme sakin gelirken, getirirsende bana gosterme :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Birkaç saat göz kulak olursun diye düşünüyordum ben oysa... ::utangac:

Hem SL duruyor ama uzakta olunca faydası dokunmuyor, hem motorsuzluk başıma vurdu; bir taraftan da siz buluşup, gezip tozup kıskandırıyorsunuz :p Bulaşacak şey arıyorum... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst