yalovada askerliğe başladık
hatta çarşı iznine çıktık bile
bu şehirde iki şey çok hoşuma gitti
biri v-storm gördüm siyah çok güzel bir motordu arkasında da kadın bir artçısı vardı
diğeri de dün 4 teker bir motor ismini unuttum yanında da oğlu vardı sanırım cross bir motora binmiş
ailecek geziyorlardı
ama ne kendisinde ne de eşinde kask yoktu
sadece çocuklarında vardı kask
yine de güzel bir görüntüydü
belki bu foruma da üyelerdir
bu arada yalova gerçekten küçük ve güzel bir şehir
umarım hep böyle kalır