[Yalova - MT]

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
uLan 1 hafta durdum yalova da 1 kişi yazmadı. Simdi basladınız yazmaya :p

bak şimdikk ben sana gel demedimmii nie gelemdin hee..:mrgreen:

patates yiyicektik...:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:56 ----------

slm abi nasılsın bayramın mübarek olsun

saol ercann geç oldu ama olsunn..:mrgreen:

bugün yanından geçtim baktım işin çoktuu transit geçtim...:)
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
yalovada askerliğe başladık
hatta çarşı iznine çıktık bile
bu şehirde iki şey çok hoşuma gitti
biri v-storm gördüm siyah çok güzel bir motordu arkasında da kadın bir artçısı vardı
diğeri de dün 4 teker bir motor ismini unuttum yanında da oğlu vardı sanırım cross bir motora binmiş
ailecek geziyorlardı
ama ne kendisinde ne de eşinde kask yoktu
sadece çocuklarında vardı kask
yine de güzel bir görüntüydü
belki bu foruma da üyelerdir
bu arada yalova gerçekten küçük ve güzel bir şehir
umarım hep böyle kalır
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Şimdi Çınarcık Teşvikiyeden yaylaya doğru uzanmak vardı...muhtemelen tepeler karla kaplıdır yaylaya ulaşmak da mümkün değildir...

http://www.motordelisi.com/forum/ge...zisiquot-cinarcik-1000-rakimda-11-cbf150.html

hacıı yolun düşmüyo buralara.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 ----------

Çay borcunu unuttuğumu sanma:cat:

cık. unutmadım..:mrgreen: gelmediniz ogün ben napimm..:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst