yasinim Katılım 6 Tem 2011 Mesajlar 380 17 Nis 2012 #42 kardeşim büyük geçmiş olsun arkadaşların dediği gibi kamera resimlerini koyabilirsen çok iyi olur tanırız şerefsizleri bi dek gelse ahhh
kardeşim büyük geçmiş olsun arkadaşların dediği gibi kamera resimlerini koyabilirsen çok iyi olur tanırız şerefsizleri bi dek gelse ahhh
Tolga Can Katılım 22 Tem 2010 Mesajlar 3,361 19 Nis 2012 #43 Aradan uzun zaman geçmiş ama yine de geçmiş olsun. Motoru alan hırsızların akibeti nedir ? parmak izinden buldular mı acaba ?
Aradan uzun zaman geçmiş ama yine de geçmiş olsun. Motoru alan hırsızların akibeti nedir ? parmak izinden buldular mı acaba ?
blt_59 Katılım 21 Mar 2009 Mesajlar 864 19 Nis 2012 #44 önce kilidi sonra arkadaşlarını bi gözden geçir
alcatraz42 Katılım 5 Haz 2011 Mesajlar 132 2 May 2012 #45 Arkadaş Allah belalarını versin ya.Bu ülkede bu umursamazlık oldugu sürece arkası gelmez bu hırsızlıkların...Yok mu bir haber :S
Arkadaş Allah belalarını versin ya.Bu ülkede bu umursamazlık oldugu sürece arkası gelmez bu hırsızlıkların...Yok mu bir haber :S