Yaklaşık 1 saat önce zeytinburnu çırpıcı mahallesinde.

Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
kardeşim büyük geçmiş olsun
arkadaşların dediği gibi kamera resimlerini koyabilirsen çok iyi olur tanırız şerefsizleri bi dek gelse ahhh
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Aradan uzun zaman geçmiş ama yine de geçmiş olsun.
Motoru alan hırsızların akibeti nedir ? parmak izinden buldular mı acaba ?
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
Arkadaş Allah belalarını versin ya.Bu ülkede bu umursamazlık oldugu sürece arkası gelmez bu hırsızlıkların...Yok mu bir haber :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst