Yaklaşık 1 saat önce zeytinburnu çırpıcı mahallesinde.

Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
4
Selamun aleykum 2001 model Honda 929 rr motorsikletim çalındı . Gri renk, koruma takozları ,sağ grenajda kırmızı fireblade yazısı var, ön arka tekerde kırmızı şerit var, üzerinde devil egzost bulunmaktadır . Plakayı ve seri numaraları yarın ,vereceğim çünkü Misafirliğe geldiğim arkadaşlarımdan şüpheleniyorum evlerinin hemen önündeki kaldırama çıkardım ve direksiyonunu kilitlemedim.Arkadaşım bakkala iniyorum dedi eve geri dödüğünde gülerek motorun yok lan dedi.İnanamadım Allahım inşallah kötü bir şakadır :( Arkadaşlar ...
 
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
1
arkasaşlar koley gelsin handa cbf 150 2012 model motorunn farları gündüz sönmüyor yardımcı olacak varmı bana tekrar koley gelsin.
isa sayan

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------

Yaklaşık 1 saat önce zeytinburnu çırpıcı mahallesinde.



Selamun aleykum 2001 model Honda 929 rr motorsikletim çalındı . Gri renk, koruma takozları ,sağ grenajda kırmızı fireblade yazısı var, ön arka tekerde kırmızı şerit var, üzerinde devil egzost bulunmaktadır . Plakayı ve seri numaraları yarın ,vereceğim çünkü Misafirliğe geldiğim arkadaşlarımdan şüpheleniyorum evlerinin hemen önündeki kaldırama çıkardım ve direksiyonunu kilitlemedim.Arkadaşım bakkala iniyorum dedi eve geri dödüğünde gülerek motorun yok lan dedi.İnanamadım Allahım inşallah kötü bir şakadır :( Arkadaşlar ...








dostum sanabirileri kötübir şaka yapmış olmalı
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
umarım şakadır ama böyle bi şakayı ben kaldıramazdım şahsen geçmiş olsun
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaş dediğin gülerek motoun yok lan dermi?

Arkadaşın samimi gerçek arkadaşsa bu kesin şaka...

Ama sen arkadaşıjndan emin gözükmediğin için şaka gibi durmuyor
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
inşallah şakadır çırpıcı tarafı geceleri çok ıssız olduğu için polis çok sıkı o tarafta

ayrıca direksiyonunu kilitlememişsin yazıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
inşAllah kötü bir şakadır ve muhtemelen arkadaşın güldüğüne göre öyledir .
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
şaka ihtimali yüksek.bana da yapıldı. şaka olup olmadığına kesin çözüm aşırı tepki ver kim aldıysa ...... küfür et :)
arkadaş grubundaki en ağzından laf alınabilecek kişinin üzerine git. :)

ama bunları kısa sürede yap değilse şaka hemen polise haber ver .
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
banada yapmaya calısmıslardı ıcıme dogmus gıbı gıttım baktım tasıyorlardı
kız arkadasımın arkadasları olmasaydı ben o zaman gorurdum onları

inş bulunur
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Olaydan sonra hemen polisi aradınmı peki?

Eğer arkadaşın şaka yapmış olsa bile polisi aradığını görünce itiraf ederdi hemen.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
anında polisi arasaydın keşke çok kötü birşey ya arkadaşının yaklaşımı ise ayıp diyebiliriz sanki
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
gülerek dediyse ve sende direksiyondan kitlemediysen muhtemelen aldılar sakladılar sanada çalındı deyip şaka yapmaya çalışıyorlar gibi geldi bana
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Birader zamanada şimdi dikkat ediyorum saat 04:15 te konuyu acmıssın olay 1 saat önce olmus arkadasın 03:15 te dısarı bakkala diye cıkıyor gelincede gülerek motorun yok diyor inşallah şaka yapmışlardır.
 
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
4
Motorum Çalındı arkadaşlar. bugün öğlen esnaf ın kameralrını araştırdım 20-25 yaş arasında 1.80-1.85 boylarında esmer beyaz montlu birisi İte ite götürmüş polise gittim. 1 saat bekledim Dalga geçer gibi Çoktan imha etmişlerdir vs gibisinden can sıkan hareketlerde bulundular birde.Keşke kötü bir şaka olsaydı .Allah belasını verir inşallah.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
arkadaş adam konuyu açtı gitti sabahtan beri motoru arıyo heralde şaka değil mi acaba?

---------- Post added at 02:38 ---------- Previous post was at 02:36 ----------

Motorum Çalındı arkadaşlar. bugün öğlen esnaf ın kameralrını araştırdım 20-25 yaş arasında 1.80-1.85 boylarında esmer beyaz montlu birisi İte ite götürmüş polise gittim. 1 saat bekledim Dalga geçer gibi Çoktan imha etmişlerdir vs gibisinden can sıkan hareketlerde bulundular birde.Keşke kötü bir şaka olsaydı .Allah belasını verir inşallah.
Dostum tam aynı anda yazmışız cevabı. Çok üzüldüm gerçekten şaka olcanı düşünmüştük. Polisler bu konularda hep böyle. Araya tanıdık biri varsa sok böylece daha da ciddiye alabilirler. İnşallah en yakın zamanda bulursun...
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Geçmiş olsun.Çok üzücü.Artık motorumuzu koruma yöntemleri bulmamız şart.Aynı haberleri okumaktan diken üstündeyim.
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
hocam çok geçmiş olsun.2 yıl önce benim motorum çalındığında karakola gittiğimde kamera kaydı araştır mahallede bulursan getir bulamazsanda gelmene gerek yok bulunursa biz seni ararız dediler,2 yıldır tık yok.umarım bulunur motorun çok üzücü bir durum hırsıza da sonsuz küfürlerimi iletiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst