Yağmurlu pazar günü Şile

Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
yağmura rağmen benim açımdan keyifli bir gezi oldu. bol bol kurtlarımı döktüm,stresimi attım bir aydır motoruma binemiyordum . umarım sizlerde beğenirsiniz.













 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ey gidi şile ağva..
gidemedim bu sene pek
geçen yıl her hafta sonu gitmiştim motürümle..
güzel olmuş..:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ne güzel...:) Uzun süre motora binememek nasıl birşey acaba.. İstanbul da olmanın dezavantajı sanırım.. Ben orda bile olsam napar eder binerdim her gün.. :)
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
Ne güzel...:) Uzun süre motora binememek nasıl birşey acaba.. İstanbul da olmanın dezavantajı sanırım.. Ben orda bile olsam napar eder binerdim her gün.. :)

sayın tubiş, antalyada olsam bende sizler gibi düşünürüm ama buraları yaşamak lazım anlayabilmek için anlatmakla olmuyor. hava yağmurlu olunca motora binmek içimden gelmiyor,daha doğrusu istanbul trafiği binmemeniz için elinden ne geliyorsa yapıyor, saygılar
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
helal olsun güzel gezi olmus. Arazi enduro mis gibi yagmur havası ve Camur... Bayılıyorum Bu Mekanlara Ve Resimlere :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
sayın tubiş, antalyada olsam bende sizler gibi düşünürüm ama buraları yaşamak lazım anlayabilmek için anlatmakla olmuyor. hava yağmurlu olunca motora binmek içimden gelmiyor,daha doğrusu istanbul trafiği binmemeniz için elinden ne geliyorsa yapıyor, saygılar

Zaten mesajımda İstanbul da yaşam buna zorluyor demek istedim.. Ama şakır şakır yağan yağmur da ıslanmayan yerim kalıyor biniyorum :) Sanırım orda olsam sadece kar da binmezdim... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst