Ne güzel...Uzun süre motora binememek nasıl birşey acaba.. İstanbul da olmanın dezavantajı sanırım.. Ben orda bile olsam napar eder binerdim her gün..
![]()
sayın tubiş, antalyada olsam bende sizler gibi düşünürüm ama buraları yaşamak lazım anlayabilmek için anlatmakla olmuyor. hava yağmurlu olunca motora binmek içimden gelmiyor,daha doğrusu istanbul trafiği binmemeniz için elinden ne geliyorsa yapıyor, saygılar