aye, İsmini bilmediğim için nick'inle hitap ediyorum.Henüz yeni olduğum için tanışmadık daha..Umarım tanışırız..Aslında ben doğru izah edemedim heralde eğer doğru ifade edersem Kendimi hak vereceğini düşünüyorum.
Yağmur lastiklerinin kuru asfalt lastiklerine oranla daha iyi yol tuttuğunu biliyorum..Drift konusunda zaten seninle aynı fikirdeyim.Yapmak çok da zor değil hatta motosiklete yeni başlayanların zaman içerisinde cesaretle yapmaya başladığı ilk hareketlerden biridir...
Bende yağmurda motorunu camın önüne koyup yağan yağmurla dışarı çıkıp motorun üzerine atlayıp tecrübe çalışmaları yapanlardanım.Sonuçta ülkemiz iklim konusunda zengin Bir coğrafyada... Böyle bir şans varsa değerlendirmeli insan...
Bir şeyi yapabilen biriysen ve senin gibi yapabilen birisi varsa onu seyredip eksiklerini görebilirsin.Artılarıda hafızana kazırsın..Zaten burada bunu yapmak çok zor yada çok kolay dan çok...Seninde söylediğin gibi SS'lerin güvenlik önlemleri alındığı takdirde yağışlı havalarda da Kullanılabileceğini göstermek,Hatta limitlerde de kullanılabileceğini göstermektir bu videoyu izleyen Ss kullanıcılarının görmesi gereken şey bence budur,
Çünkü eminim sende duyuyosundur.Bir yargı var insanlarda SS'ler Yağmur yağdığından kullanılmaz!! Hayır Kullanılır.Ama doğru lastik seçimi ve önlemlerini alırsan ve bunada hem özgüven hemde tecrübenle pekiştirirsen Kullanılır...
Benim anlatmak istediğim buydu.. birçok SS kullanıcısı (Tecrübelileri tenzih ediyorum ) Henüz motosikletinin neler yapabileceğini , Kendisinin neler yapabileceğini bilmiyor.En azından bazı şeylerin de olabildiğini gerek video'yu izlerken,gerek senin söylediğin şeylerden görebilirler..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:13 ----------
Arkadaşım Herkesin düşüncesi görmek istediği farklıdır.Böyle bir Polemiğe girmek zaten doğru değildir.Ancak şunu bilmeni isterim.Sağdan soldan yanakları değdirmeye çalışırken Düşüp zarar gören sürücüler...Yapılmaması gereken yerlerde hız yapıp,olmadık yerlerde önüne araç çıkan , yaya çıkan ve kaza yapan motosiklet kullanıcılarına oranla çok daha azdır.
Ayrıca acemilik ayrı bi kavram,korkuları yenmek ayrı bir kavramdır.Bu tecrübe ve cesaretle ilgilidir...Bu benim fikrim elbette herkesin düşüncesi dediğim gibi farklıdır.
aYE
Offline
Mesajlar: 3.292
Üyelik tarihi: 08-06-07
Bulunduğu yer: Kartal-İst
Motosikleti: CBR1000RR07Pert CBR1000RR08Pert CBR1000RR09Pert
Kan Grubu: A Rh+
maşallah avatarındanda belli oluyo pert,pert,pertale: bence biraz daha sakin binmeyi denemelisin sende pert olma sakın
ale: sevenelerin vardır muhakkak ve bizde seni seviyoruz:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:15 ----------
:cat::cat::cat::cat:::biggrinn::biggrinn::biggrinn
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:18 ----------
Profosyonelbi sürücüProfosyenel bi teknik ekip tarafından yarış için hazırlanmış bi HONDAProfosyenel yarışcılar için hazırlanmış ekipman ve korumalarProfosyenel yarış pistiYağmur lastikleri
BENCE BAŞLIĞA SAKIN SİZ DENEMEYİN YAZILMALI:cat: çünkü bu kadar profosyenelliğin yanında amatörce yapılan denemelerin sonucunu düşünmek bile istemiyorum:salut:
kartepeden inerken ani frenlerle birlikte istemeden drift yapıyorsun:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 ----------
gökhanım videoları mail adreslerimize at 3. sayfayı görmeden kilitliyorlar.:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 ----------
bütün mt kullanıcılarına soruyorum buz üzerinde motor kullandınız mı?
geçmiş yıllar içinde karda motor sürüp resmini videosunu atan arkadaşlarımızda oldu:cat:
ben saatlerce kullandım defalarca düştüm az hasarla en kötü kazalar buzda oluyormuş öğrendim![]()
yağmurda kullanmak bir şey değil ben tapa gaz gidiyorum, rus videolarını izleyin adamlar buzda yarışıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------
gökhan,
sen karla karışık yağmur yağarken ocak ayında gece saat 2 teker yapan gördün mü? ben bizzat arkasındaydım 1000 rr la DELİ_MAVİLİ Kemal:rendeer:
yetiştirdiğim deli motorculardan:wiinkk:
Vay be, aramızda Rossi'nin eline su dökecek adamlar varmışta haberimiz yokmuş![]()
o gri transporterin yanından uzayan arkadaşa Allah motor hayatında uzun kmler nasip etsin...
Halis abi 2.saniyeden itibaren tuş...![]()
Vay be, aramızda Rossi'nin eline su dökecek adamlar varmışta haberimiz yokmuş![]()
o gri transporterin yanından uzayan arkadaşa Allah motor hayatında uzun kmler nasip etsin...
Halis abi 2.saniyeden itibaren tuş...![]()
Sağol canım Allah sana da uzun ömür nasip etsin.:mrgreen:
Aslında rastgele delen delene gibi gözüksede gazlarken gayet disiplinliyiz, Halis abi güvenlik gereği yola çıkmadan önce konuştuğumuz sıralamadaki yerini koruyor, kameralı motor bizim standart tayfadan değil ayrıca çekim yaptığı için yerinin sabit olmaması, dolayısıyla Halis abinin benim Mert'in veya herhangi birinin önünde arkasında olması gayet normal.
Mesela transporter'i geçtikten sonra yavaşlayıp Mert'in beni geçmesini bekliyorum bu videoda gözükmesede 1-2 saniye sonra önüme geçip yola çıkmadan önce kararlaştırdığımız zincire geri dönüyoruz.
Halis abinin tır'ı sıkıştırıp yoldan attığı videoda var ama özendirici olabileceği ve yasak olduğu için eklemiyorum.:queen:
Mutluluğu uzaklarda aramaya gerek yok...Aslantepe stadını geçin sağa Kemerburgaz sapağına sağın Hasdal Kışlasından yeni yapılan uzun düzlükle tatlı virajlı yola buyrun gazlamaya gelin...gerçek bir pist gibi...bal kaymak yol...bence bu Kartepe Maşukiye tarafındaki yollar çok hareketli...akan trafikte riskli oluyor bu gazlama stili...
Halis abiyede tavsiye ederim bu önerdiğim yolu...maksimum hızlara çıkabileceğiniz çok tatlı virajlar var...
fakat adam 2. sirada basliycakmis yarisa bu suruse ragmen.. acaba pole pozisyonunu alan adam nasil surdude bu arkadastan daha iyi bir zaman cikardi? onuda gormek isterdim..