Yağmurda SS böyle kullanılır.....

Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
288
Sürüş Dediğin Böyle olur.
Honda Cbr 1000RR 09 Modelinin Pist Uyarlaması bu alet.
Drifting + Sliding 10/10 Harika...

Biz SS sürücülerinin en büyük kabusu olan "HIGHSIDE" durumu , pilotumuz için Başarı sırrı olmuş.

Ayakta Alkışlanacak Bir Tecrübe..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mert'in videosunu sormuştunuz, kartepe malesef yok ama bir parça maşukiye videosu buldum;

[YT]Xx6q5gDYNzY[/YT]

aye, İsmini bilmediğim için nick'inle hitap ediyorum.Henüz yeni olduğum için tanışmadık daha..Umarım tanışırız..Aslında ben doğru izah edemedim heralde eğer doğru ifade edersem Kendimi hak vereceğini düşünüyorum.

Yağmur lastiklerinin kuru asfalt lastiklerine oranla daha iyi yol tuttuğunu biliyorum..Drift konusunda zaten seninle aynı fikirdeyim.Yapmak çok da zor değil hatta motosiklete yeni başlayanların zaman içerisinde cesaretle yapmaya başladığı ilk hareketlerden biridir...

Bende yağmurda motorunu camın önüne koyup yağan yağmurla dışarı çıkıp motorun üzerine atlayıp tecrübe çalışmaları yapanlardanım.Sonuçta ülkemiz iklim konusunda zengin Bir coğrafyada... Böyle bir şans varsa değerlendirmeli insan...

Bir şeyi yapabilen biriysen ve senin gibi yapabilen birisi varsa onu seyredip eksiklerini görebilirsin.Artılarıda hafızana kazırsın..Zaten burada bunu yapmak çok zor yada çok kolay dan çok...Seninde söylediğin gibi SS'lerin güvenlik önlemleri alındığı takdirde yağışlı havalarda da Kullanılabileceğini göstermek,Hatta limitlerde de kullanılabileceğini göstermektir bu videoyu izleyen Ss kullanıcılarının görmesi gereken şey bence budur,

Çünkü eminim sende duyuyosundur.Bir yargı var insanlarda SS'ler Yağmur yağdığından kullanılmaz!! Hayır Kullanılır.Ama doğru lastik seçimi ve önlemlerini alırsan ve bunada hem özgüven hemde tecrübenle pekiştirirsen Kullanılır...

Benim anlatmak istediğim buydu.. birçok SS kullanıcısı (Tecrübelileri tenzih ediyorum ) Henüz motosikletinin neler yapabileceğini , Kendisinin neler yapabileceğini bilmiyor.En azından bazı şeylerin de olabildiğini gerek video'yu izlerken,gerek senin söylediğin şeylerden görebilirler..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:13 ----------



Arkadaşım Herkesin düşüncesi görmek istediği farklıdır.Böyle bir Polemiğe girmek zaten doğru değildir.Ancak şunu bilmeni isterim.Sağdan soldan yanakları değdirmeye çalışırken Düşüp zarar gören sürücüler...Yapılmaması gereken yerlerde hız yapıp,olmadık yerlerde önüne araç çıkan , yaya çıkan ve kaza yapan motosiklet kullanıcılarına oranla çok daha azdır.

Ayrıca acemilik ayrı bi kavram,korkuları yenmek ayrı bir kavramdır.Bu tecrübe ve cesaretle ilgilidir...Bu benim fikrim elbette herkesin düşüncesi dediğim gibi farklıdır.

Önemli değil bende sana Nick'inle hitap ediyorum, tanışıncada aynen hitap edebilirsin... yinede düşündüğün için teşekkür ederim.:)

Mesajına aynen katılıyorum, aynı dili konuşuyoruz.:cat:

aYE
Offline
Mesajlar: 3.292
Üyelik tarihi: 08-06-07
Bulunduğu yer: Kartal-İst
Motosikleti: CBR1000RR07Pert CBR1000RR08Pert CBR1000RR09Pert
Kan Grubu: A Rh+
maşallah avatarındanda belli oluyo pert,pert,pert:pale: bence biraz daha sakin binmeyi denemelisin sende pert olma sakın:pale: sevenelerin vardır muhakkak ve bizde seni seviyoruz:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:15 ----------



:cat::cat::cat::cat:::biggrinn::biggrinn::biggrinn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:18 ----------


Profosyonelbi sürücüProfosyenel bi teknik ekip tarafından yarış için hazırlanmış bi HONDAProfosyenel yarışcılar için hazırlanmış ekipman ve korumalarProfosyenel yarış pistiYağmur lastikleri
BENCE BAŞLIĞA SAKIN SİZ DENEMEYİN YAZILMALI:cat: çünkü bu kadar profosyenelliğin yanında amatörce yapılan denemelerin sonucunu düşünmek bile istemiyorum:salut:

Bende beni seviyorum.:p

kartepeden inerken ani frenlerle birlikte istemeden drift yapıyorsun:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 ----------



gökhanım videoları mail adreslerimize at 3. sayfayı görmeden kilitliyorlar.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 ----------

bütün mt kullanıcılarına soruyorum buz üzerinde motor kullandınız mı?
geçmiş yıllar içinde karda motor sürüp resmini videosunu atan arkadaşlarımızda oldu:cat:

ben saatlerce kullandım defalarca düştüm az hasarla en kötü kazalar buzda oluyormuş öğrendim:p
yağmurda kullanmak bir şey değil ben tapa gaz gidiyorum, rus videolarını izleyin adamlar buzda yarışıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------



gökhan,
sen karla karışık yağmur yağarken ocak ayında gece saat 2 teker yapan gördün mü? ben bizzat arkasındaydım 1000 rr la DELİ_MAVİLİ Kemal:rendeer:
yetiştirdiğim deli motorculardan:wiinkk:

Kartepeye bir kere gittik, başka bir SS grubuna katılmıştık, 30 civarı SS motor vardı, nedense bir tek mert her virajı drifle iniyordu.

Ha arabalarla kafa kafaya gelenimi sorarsın yoldan çıkanımı onlara drift diyorsan dolu var.:mrgreen:

Buz değilde 0 dereceye yakın havasıcaklığında don yapmış yolda 200 civarı bir süratle viraj dönerken drift yapmışlığım var, modoratör şahidim var ama bırak şahitlik yapmayı görse on gün beni uzaklaştırır.:p

Kemal kayıp diyorum bende meğerse geceleri gizli gizli teker çalışıomuş.:p

Kemal'e çok çok selamlar.:)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Vay be, aramızda Rossi'nin eline su dökecek adamlar varmışta haberimiz yokmuş :p
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
iyi gidiyoda sıçtı sıçaçak :cyclopsan
o lastikler nasıl bi malzemeden acaba resmen yapışıyo mübarek.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Vay be, aramızda Rossi'nin eline su dökecek adamlar varmışta haberimiz yokmuş :p

iyi ya işte şimdi haberin oldu biz rosidenmi bahsettik de dalga geciyorsun yok canın sıkıllıyorsa o dabaşka alırız sıkıntını merak etme daha iyi birşey varsa elinde onu bilelim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
o gri transporterin yanından uzayan arkadaşa Allah motor hayatında uzun kmler nasip etsin...:p

Halis abi 2.saniyeden itibaren tuş...:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Vay be, aramızda Rossi'nin eline su dökecek adamlar varmışta haberimiz yokmuş :p

rossi istanbul trafinde 1 hafta patlamadan gazlasın yumurta topuklarını öperim onun, pistte dedem de gazlar...

n539409199_1137441_8357.jpg


o gri transporterin yanından uzayan arkadaşa Allah motor hayatında uzun kmler nasip etsin...:p

Halis abi 2.saniyeden itibaren tuş...:)

Sağol canım Allah sana da uzun ömür nasip etsin.:mrgreen:

Aslında rastgele delen delene gibi gözüksede gazlarken gayet disiplinliyiz, Halis abi güvenlik gereği yola çıkmadan önce konuştuğumuz sıralamadaki yerini koruyor, kameralı motor bizim standart tayfadan değil ayrıca çekim yaptığı için yerinin sabit olmaması, dolayısıyla Halis abinin benim Mert'in veya herhangi birinin önünde arkasında olması gayet normal.

Mesela transporter'i geçtikten sonra yavaşlayıp Mert'in beni geçmesini bekliyorum bu videoda gözükmesede 1-2 saniye sonra önüme geçip yola çıkmadan önce kararlaştırdığımız zincire geri dönüyoruz.

Halis abinin tır'ı sıkıştırıp yoldan attığı videoda var ama özendirici olabileceği ve yasak olduğu için eklemiyorum.:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sağol canım Allah sana da uzun ömür nasip etsin.:mrgreen:

Aslında rastgele delen delene gibi gözüksede gazlarken gayet disiplinliyiz, Halis abi güvenlik gereği yola çıkmadan önce konuştuğumuz sıralamadaki yerini koruyor, kameralı motor bizim standart tayfadan değil ayrıca çekim yaptığı için yerinin sabit olmaması, dolayısıyla Halis abinin benim Mert'in veya herhangi birinin önünde arkasında olması gayet normal.

Mesela transporter'i geçtikten sonra yavaşlayıp Mert'in beni geçmesini bekliyorum bu videoda gözükmesede 1-2 saniye sonra önüme geçip yola çıkmadan önce kararlaştırdığımız zincire geri dönüyoruz.

Halis abinin tır'ı sıkıştırıp yoldan attığı videoda var ama özendirici olabileceği ve yasak olduğu için eklemiyorum.:queen:

Mutluluğu uzaklarda aramaya gerek yok...Aslantepe stadını geçin sağa Kemerburgaz sapağına sağın Hasdal Kışlasından yeni yapılan uzun düzlükle tatlı virajlı yola buyrun gazlamaya gelin...gerçek bir pist gibi...bal kaymak yol...bence bu Kartepe Maşukiye tarafındaki yollar çok hareketli...akan trafikte riskli oluyor bu gazlama stili...

Halis abiyede tavsiye ederim bu önerdiğim yolu...maksimum hızlara çıkabileceğiniz çok tatlı virajlar var...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mutluluğu uzaklarda aramaya gerek yok...Aslantepe stadını geçin sağa Kemerburgaz sapağına sağın Hasdal Kışlasından yeni yapılan uzun düzlükle tatlı virajlı yola buyrun gazlamaya gelin...gerçek bir pist gibi...bal kaymak yol...bence bu Kartepe Maşukiye tarafındaki yollar çok hareketli...akan trafikte riskli oluyor bu gazlama stili...

Halis abiyede tavsiye ederim bu önerdiğim yolu...maksimum hızlara çıkabileceğiniz çok tatlı virajlar var...

Mete, bizim Mert'de böyle bir yoldan bahsediyordu, sanırım aynı yol...

Henüz gitmek nasip olmadı ama çok istiyorum, pist gibi, bomboş, bölünmüş çift şeriftli ve cillop asfaltlıymış.

Riva riva nereye kadar, zaten çakma bbg evinide kapatmışlar.:p

Önerin için teşekkürler.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Orada tekerinizi...stopinizi...her türlü taktik ve strateji manevranızı yapabilecek kadar yol ve boşluk var...

bu ulvi gazlamalar sırasında karşınıza dahili ve harici kemyonlar çıkacaktır...ihtiyacınız olan kudret bileğinizdeki güç motorunuzdaki tork ve içinizdeki adrenalinde mevcuttur...

Halis abinin naciz vücudu elbet bir gün toprak olacaktır...fekat Super Sport aşkı ilelebet payidar kalacaktır...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hay halis abin kadar taş düşsün kafana.................... :pr::pr::pr::pr:

Lam ne alıp veremediğin var ?.... Bu kadar da sürtünme.... :p:p

Lam mete gel senle izmirde gazlatak...Vidyoya çekelim... :queen::queen:
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
128
Bende Kemerburgaz yolunu öneririm.Özellikle yolun hareket açısından fazla yoğun olmaması ve asfaltın yeni yapılmış olması büyük bir artı katıyor...Tabiki belirtildiği gibi virajların yüksek hızlara uygun olmasıda büyük keyif veriyor..Havaların uygun oldugu bir gün gidilebilir aslında...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst