yağlı boya çalışmalarım :)

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vayyy vayyy vayyyy vayyyy....vayyy anam,vay babam....

yok artık babam,bundan gayrı senin yeteneklerin becerilerinle alakalı yorumsuzluk kararı alıyorum
Bu malzemenin altına yorum,tebrik,takdir ucuz kaçar artık...:)dimi :thumleft:
süpersin ve allah başarılarını arttırsın,
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
vayyy vayyy vayyyy vayyyy....vayyy anam,vay babam....

yok artık babam,bundan gayrı senin yeteneklerin becerilerinle alakalı yorumsuzluk kararı alıyorum
Bu malzemenin altına yorum,tebrik,takdir ucuz kaçar artık...:)dimi :thumleft:
süpersin ve allah başarılarını arttırsın,


:cat::rendeer:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
abi bu forumu yaklaşık 1 yıldır ara ara takip etmekteydim. Motorumu aldıktan sonra sık sık takip etmeye başladım ve nereye baksam seni görüyorum. :cherry:

bu nasıl bir sosyal yaşam tarzıdır, bu nasıl bir çok yönlülüktür anlayamadım gitti :)

özellikle seni incelemeye aldım diyebilirim :)

aslında şunu demek istiyorum. bunca yaptıkların için ve yeteneklerinden dolayı bravo diyorum + başarılarının devamını diliyorum.

ikinci olarak ta şunu söylemek istiyorum. "sen bu yaptıklarınla ve yaşam tarzınla resmen kendi hayatımı ve yaşam tarzımı bana tekrar sorgulatma gereği duydurdun. yani senin sayende kendimi tekrar hesaba çekmeye başladım" :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi bu forumu yaklaşık 1 yıldır ara ara takip etmekteydim. Motorumu aldıktan sonra sık sık takip etmeye başladım ve nereye baksam seni görüyorum. :cherry:

bu nasıl bir sosyal yaşam tarzıdır, bu nasıl bir çok yönlülüktür anlayamadım gitti :)

özellikle seni incelemeye aldım diyebilirim :)

aslında şunu demek istiyorum. bunca yaptıkların için ve yeteneklerinden dolayı bravo diyorum + başarılarının devamını diliyorum.

ikinci olarak ta şunu söylemek istiyorum. "sen bu yaptıklarınla ve yaşam tarzınla resmen kendi hayatımı ve yaşam tarzımı bana tekrar sorgulatma gereği duydurdun. yani senin sayende kendimi tekrar hesaba çekmeye başladım" :queen:

teşekkür edrim kardeşim allah razı olsun umuyorum insanca davranmayı becerebiliyorumdur ben paylaşmayı seviyorum maddiyata önem vermem aslında çok önemli olsada benim en büyük destekçim ve moral kaynağım sen ve senin gibi düşünen kardeş ve abilerim acizane bir şeyler yapıyorum vaktimi boş ve gereksiz işlerle geçirmektense böyle şeylerle uğraşmak , sizlere yoruluyormuşum gibi görünsede beni dinlendiriyor :)

zor olan şeylerle uğraşmak bilmediğimi öğrenmek benim huyum olmuş sanki elimde değil bir şey yapmadığım zaman canım sıkılıyor :)

en boş vaktim şu an aslında :) fakat onda bile boş durmuyor sana yazıyorum :) mt ye görüş ve bakış açım farklı benim aslında, ne mutludurki güzel bir şeyler buraya katabiliyor deneyimlerimi paylaşırken bilmediklerimide öğreniyor ve bunu becerebiliyorsam...

teşekkür ediyorum kal sağlıcakla...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
irfancım, benim yeni evin duvarları boş ve o duvarları delmeye değecek tablolar lazım desem ne anlarsın?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
irfancım, benim yeni evin duvarları boş ve o duvarları boyayacak adam lazım. 1 oda bi salon bide mutfak yağlı boya olacak. kaça çıkarız, ne diyon? :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
abi o kadar uzağa gitmeye gerek yok :) irfan abimizi işinden alı koymayalım :queen: bizim akrabayı 2 şişe kolaya tav ederiz gibime geliyo bak :cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfancım, benim yeni evin duvarları boş ve o duvarları delmeye değecek tablolar lazım desem ne anlarsın?

saten alçı kartonpiyerde olacakmı :cherry::cherry:

---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

irfancım, benim yeni evin duvarları boş ve o duvarları boyayacak adam lazım. 1 oda bi salon bide mutfak yağlı boya olacak. kaça çıkarız, ne diyon? :)


yürekçenin türkçe çevirisini mi yaptın mira gurban :cherry::p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrikler İrfan Abi

Benim de resime ilgim vardı ama ortaokulda resim dersi nedense hep 2 geliyordu karne de ben de düz kontak yapıp üniversite okudum ve apayrı bir yaşam tarzı olan memuriyeti seçerek farklı bir sanata yönelmiş oldum.Nasılım?:cherry:
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Gönlünüze, ellerinize sağlık. Hele birde resim merakı olupta düz bir çizgi bile çizemeyen birisi için el emeği, göz nuru eserlerinizi görmek güzel. Hobi olmaktan çıkıp meslek olabilecek kadar iyi resimler... (Sizi beğenip beğenmemek haddimize düşmez ama emeğinize sağlık)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İPE UN SERME YETENEĞİNİ DE ÖĞRENDİK İRFAN :p

ipe un serme yeteneğimi one yauuu yenirmi ? :cherry:

---------- Post added at 09:19 ---------- Previous post was at 09:16 ----------

Benim de resime ilgim vardı ama ortaokulda resim dersi nedense hep 2 geliyordu karne de ben de düz kontak yapıp üniversite okudum ve apayrı bir yaşam tarzı olan memuriyeti seçerek farklı bir sanata yönelmiş oldum.Nasılım?:cherry:

valla kardeşim memuriyetliği seçmen çok güzel olmuş ayrıca resim istersen gene yapabilirsin boş zamanlarında bende öyle yapıyordum , iyiki düzkontak yapıp memur olmuşsun yoksa seni şimdi elinde bir şişe şarapla tual başında görmek içten bile değildi ...:cherry:

---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:19 ----------

Gönlünüze, ellerinize sağlık. Hele birde resim merakı olupta düz bir çizgi bile çizemeyen birisi için el emeği, göz nuru eserlerinizi görmek güzel. Hobi olmaktan çıkıp meslek olabilecek kadar iyi resimler... (Sizi beğenip beğenmemek haddimize düşmez ama emeğinize sağlık)

estağfurullah :) teşekkür ederim acizane bir şeyşeri paylaştım işte sağol varol...:):rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst