yağlı boya çalışmalarım :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
selam arkadaşlar bundan yaklaşık 4 yıl kadar önce eve bilgisayar almamdan sonra son verdiğim yağlıboya çalışmalarımı sizlerle paylaşmak istedim...

çok zevkli bir hobi olmasına karşın yaklaşık 500 ün üzerinde tablo yaptım ,öyleki marangozda çıtalarını kestiriyor , patiska bezine tutkal ve alçı karışımı tualimi kendim hazırlıyor , sonrada kendin pişir kendin ye misali kafama göre takılıyordum ,:)

bunlardan yarısından fazlasını boya parasına (maliyetine ) satıp yine aynı parayla boya alıyordum ve benim için kendi kendini amörtü eden bir hobiydi güzeldide :)

diğer yarısınıda yakınlarıma dağıtarak ve zamanla eve gelen misafirlerin yavvv irfan ne olur şunu bana ver , bu benim olsun sen yine yaparsın şeklinde söylemlerine dayanamayıp dağıttım ..

kala kala resme ilk başladığım bu 4 tablom elimde kaldı :) aslında bazen oturup yine bir kaç tane güzel yapayım diyorum ama kafam bir türlü sakinleşmiyor sürekli tilkiler dolaşıyor fakat hiçbirinin kuyruğu diğerine değmiyor :)

arabalara motosiklet işlerine sarınca haliyle beyin ( s o s) eror veriyor :)

doğayı çok sevdiğim için doğa resimlerini resmetmeye bayılıyorum teknik resimden anlamam ben kıro:cherry:

yağlıboya yada resim yapma işi bence beyin dingin olacak yapmak için kafada problemler sorunlar varsa ,içinizde sıkıntı varsa kolay kolay resim yapma isteği olmuyor insanda , bende bayağı bir süredir dinlenmeye çekildim,
fırçalarım kıyıda köşede kaybolup gitti, bir ara karakaleme sardım kışın çünkü evin içinde eşim kıyamedi koparıyordu , sabah kalktığımda yastığı boyalı görünce, deliye döndü elime boya bulaşmış görmedim sonra kulağımı kaşımışım oradanda hadi yavrum yastığa :cherry:


böyle işte arkadaşlar sizlerle paylaşmak istedim yorum elbette sizlerindir, eleştirilere açığım,

tüm mt . dostlarına hürmetler, esen kalın....






 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
3. resimdeki petibör kurusunu harbiden çoook orjinal çizmişsin..bayıldım....:queen::queen::queen:

diğerleride fena olmamış..güzel....hatta gayet güzel.....ben yapamazdım sanırım....

bende fotoğrafçılıkta biraz gelişmiş bir iri kıyımım....:p
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
çok yönlü birisin. takdir ettim ve beğendim, emeğine sağlık...
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Tebikler, gayet güzeller...

de sen unlu mamüller üreticisi misin , piyanist misin , ressam mısın yoksa kaportacı mısın ? :queen:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
selam arkadaşlar bundan yaklaşık 4 yıl kadar önce eve bilgisayar almamdan sonra son verdiğim yağlıboya çalışmalarımı sizlerle paylaşmak istedim...

çok zevkli bir hobi olmasına karşın yaklaşık 500 ün üzerinde tablo yaptım ,öyleki marangozda çıtalarını kestiriyor , patiska bezine tutkal ve alçı karışımı tualimi kendim hazırlıyor , sonrada kendin pişir kendin ye misali kafama göre takılıyordum ,:)

bunlardan yarısından fazlasını boya parasına (maliyetine ) satıp yine aynı parayla boya alıyordum ve benim için kendi kendini amörtü eden bir hobiydi güzeldide :)

diğer yarısınıda yakınlarıma dağıtarak ve zamanla eve gelen misafirlerin yavvv irfan ne olur şunu bana ver , bu benim olsun sen yine yaparsın şeklinde söylemlerine dayanamayıp dağıttım ..

kala kala resme ilk başladığım bu 4 tablom elimde kaldı :) aslında bazen oturup yine bir kaç tane güzel yapayım diyorum ama kafam bir türlü sakinleşmiyor sürekli tilkiler dolaşıyor fakat hiçbirinin kuyruğu diğerine değmiyor :)

arabalara motosiklet işlerine sarınca haliyle beyin ( s o s) eror veriyor :)

doğayı çok sevdiğim için doğa resimlerini resmetmeye bayılıyorum teknik resimden anlamam ben kıro:cherry:

yağlıboya yada resim yapma işi bence beyin dingin olacak yapmak için kafada problemler sorunlar varsa ,içinizde sıkıntı varsa kolay kolay resim yapma isteği olmuyor insanda , bende bayağı bir süredir dinlenmeye çekildim,
fırçalarım kıyıda köşede kaybolup gitti, bir ara karakaleme sardım kışın çünkü evin içinde eşim kıyamedi koparıyordu , sabah kalktığımda yastığı boyalı görünce, deliye döndü elime boya bulaşmış görmedim sonra kulağımı kaşımışım oradanda hadi yavrum yastığa :cherry:


böyle işte arkadaşlar sizlerle paylaşmak istedim yorum elbette sizlerindir, eleştirilere açığım,

tüm mt . dostlarına hürmetler, esen kalın....







Bir çok hobi ve bir çok yetenek bravo!!! :cat:

Beyin ameliyatı'da yapabiliyor musun? :p
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Mikelangelo gibi adamsın. Hem org çalıyorsun, motor topluyorsun, yağlıboya resim yapıyorsun. Vallahi bravo. Ancak böyle çok yönlü dehaların genelde birkaç tahtası eksiktir :p . Sende durum nedir ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İrfanım ellerine saglık yaptığın herşeyi çok güzel yapıyorsun

daaaaaaaaa
kurubuz haklı

ben senin durumunu iyi görmüyorum 90,000 bakımı beklemeden kendi trigerini bir değiştiriver yoksa bu kadar işle yatak saracaksın:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Maşallah. Ben hepsini çok beğendim. Özellikle gece resmine vuruldum desem yalan olmaz.

Sanki altlarında imza eksik? Sanatçılar bence her eserine muhakkak imzasını atmalı.

Başarılarının devamını dilerim.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Siyah olana bayıldım ama hepsi çok güzel keşke devam edebilsen gercekten güzel çalışmalar.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Aha simdi ne biçim espri patlatçam diye sevine sevine asagilara iniyordum ki, arkadasin mesajini gördüm.:pr:
3. resimdeki petibör kurusunu harbiden çoook orjinal çizmişsin..bayıldım....:queen::queen::queen:

diğerleride fena olmamış..güzel....hatta gayet güzel.....ben yapamazdım sanırım....

bende fotoğrafçılıkta biraz gelişmiş bir iri kıyımım....:p

ben yapacaktim pötibör esprisini.
Ne olurdu yani kendine saklasan,ölürmüydün?
Forumdan sogutuyorsunuz adami!!!:pr:
Sayin admin, lütfen forum kurallarina madde 31-3.5 nolu yeni bir madde ekleyerek, benim yapacagim espirilerin, samet sahsi tarafindan daha önce yapilmamasi sartini yazalim.
Olmuyor böyle.
:bounce:::gazete::::gozluk::
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Aha simdi ne biçim espri patlatçam diye sevine sevine asagilara iniyordum ki, arkadasin mesajini gördüm.:pr:


ben yapacaktim pötibör esprisini.
Ne olurdu yani kendine saklasan,ölürmüydün?
Forumdan sogutuyorsunuz adami!!!:pr:
Sayin admin, lütfen forum kurallarina madde 31-3.5 nolu yeni bir madde ekleyerek, benim yapacagim espirilerin, samet sahsi tarafindan daha önce yapilmamasi sartini yazalim.
Olmuyor böyle.
:bounce:::gazete::::gozluk::

ne bağırıyorsunki parmak kadar çocuğa ya????:p

biliyordum zaten..bi baktım yeni konu.. şimdi İlkay abi gelirse bana bişey bırakmaz dedim elimi çabuk tutayım espri yapayım dedim...patladı gitti...:queen::queen::queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ne bağırıyorsunki parmak kadar çocuğa ya????:p

biliyordum zaten..bi baktım yeni konu.. şimdi İlkay abi gelirse bana bişey bırakmaz dedim elimi çabuk tutayım espri yapayım dedim...patladı gitti...:queen::queen::queen:
Sana 3 kutu daha önce açilip bayatlamis pötibör yeme cezasi veriyorum.
Kahveye çaya banmak yasak ona göre.

Bu arada Irfan'in resimleri begendim ama begendigimi yazmak istemiyorum.
Yarin öbürgün satin almaya kalkariz, fiyatlar sismesin durup dururken.::sluu::
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Sana 3 kutu daha önce açilip bayatlamis pötibör yeme cezasi veriyorum.
Kahveye çaya banmak yasak ona göre.

Bu arada Irfan'in resimleri begendim ama begendigimi yazmak istemiyorum.
Yarin öbürgün satin almaya kalkariz, fiyatlar sismesin durup dururken.::sluu::

abi, hanım şimdi çayı demledi..üff tavşan kanı....:cat:
ama hem önceden açılıp bayatlamış hemde 3 kutu (paket olsa neyse:p) pötibörü bulamadım...:pr:

karnımda hafiften aç. 3 tane sahanda yumurta götürsem aynı hesaba gelirmi???:queen:


yada istediğin resmi sana yolamayı önersem??? rüşvet gibi algılanırmı acep??:)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
yuh yani ne marifet kaporta ve motor işinden anlıyorsun org çalıyorsun ekmek yapıyorsun senden korkulur vallahi
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Abi muhtemelen benden büyüksün,sana abi diyorum...Abi şimdi gevşe ve arkana yaslan,bunları duymaya hazır ol;ÇÜNKÜ SEN GERÇEKTEN BİR SANATÇISIN!...Hem müzik,hem resim:)Allah gerçekten sana çok yönlü sanat ruhu bahşetmiş...
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
abi valla karsımıza daha nelerle cıkacaksın heyecanla beklıyorum. hergun yenı bişeyy. sen sınırları olmayan bi adamsın :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
3. resimdeki petibör kurusunu harbiden çoook orjinal çizmişsin..bayıldım....:queen::queen::queen:

diğerleride fena olmamış..güzel....hatta gayet güzel.....ben yapamazdım sanırım....

bende fotoğrafçılıkta biraz gelişmiş bir iri kıyımım....:p

teşekkür ederim samedim ,yorumun içinde ?

nereden neyi görmüşsün bilader sen pötibör kutusunu farkedince bende merak ettim hanıma sordum o kutunun içinde ne var diye :cherry:

meğer tabak koymuş içine :cherry:

şimdi dur sen dur .... sana iyi malzeme çıkacak, fakat saksıyı iyi çalıştır kaliteli iş çıkar hepberaber gülelim :) hatta sana değil tüm mt dostlarına malzeme var çıkarılacak, ama kopya vermiyorum, sadece yeni aldığım motorla ilgili hatta sizlere sorularım olacak ama konuyu açayım ondan sonra şimdi yersiz olur :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:31 ----------

çok yönlü birisin. takdir ettim ve beğendim, emeğine sağlık...

teşekkür edrim twona arkadaşım hani artık ismini bahşetsen diyorum , profil nikleriyle insanları anmayı sevmiyorum , senden bile bir şey öğrendim, unuttuğumu sanma sakın :)

dost acı söylermiş, saygı ve sevgilerimle ....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 ----------

Tebikler, gayet güzeller...

de sen unlu mamüller üreticisi misin , piyanist misin , ressam mısın yoksa kaportacı mısın ? :queen:

sevgili arkadaşım yorumun için teşekkür ederim ,önce ben iyi örnek,bir motosiklet kullanıcısı olmaya çalışıyorum :)

unlu mamüllerde , mayalı ürünlerde uzman olduğumu ve her ortamda hertürlü maddi manevi tartışmaya girebilecek kadar profesyonel olduğumu hiç çekinmeden söyleyebilirim....

müzik işine gelince 18 yıldır piyano (org) çalıyorum bunda herhangi bir iddiam yok ,çünkü müziğin sonu yok , kulaktan çalarım notayı hissederim ama yazamam ve okuyamam, konuyla alakalı bilgi babında şunu söyleyebilirim dinlemek ne kadar zevkliyse icra etmek (çalmak) ta o kadar zordur ,zaman ister, azim ister, kulak ister, istemeyi ister :)

zaten insan istediğinde yapamayacağı şeyin olmadığı düşüncesindeyim , ben kendimi sizin beni gördüğünüz gibi göremiyor ve herkezi kendim gibi zannediyorum ,yapım böyle elimde değil,


işin kaporta bölümüne gelince kaportacı değilim üstadlarıma ustalara laf söyletmem :) fakat bir atasözü vardır alet çalışır el övünürmüş , anlatmaya çalıştığım şey gene istemeye geldi, azime geldi ,kendine inanmaya geldi :)
teknik mekanik işinin ilmini almadım, okulunda okumadım, bir ustam bile yok
olmuş olsaydı şu an sıfırdan bir araba yapmak değil zannediyorum tek kişilik bir helikopter projesine yoğunlaşmış sizlerden yardım istiyor olurdum :)

ve tüm samimiyetimle söylüyorum daha 1 hafta oldu 650 liralık takım harcaması daha yaptım, bu konudada dışarda gerçek yaşamda bana yuh diyorlar (dükkanmı açacaksın) :)
fakat aletsiz takım taklavatsız ne olursanız olun siz bir hiçsiniz bunu farkettim :)

ne kadar alet o kadar kalite demek, yapamayacağın iş yok demek ki ben yalap şalap işleri sevmiyorum...

sanırım yorumuna bir açıklama getirebilmişimdir sevgiler...:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst