Çok büyük geçmiş olsun.Şükürler olsunki sadece bir çıkıkla atlatmış , daha kötüsü olabilirdi.Sadaka zamanı gelmiş xufuk kardeşimizin.Her kazanılan tecrübe iyi olmuyor malesef , umarım bundan sonra birdaha böyle bir tecrübe yaşamazsın.
Tekrar geçmiş olsun.Acil şifalar...