xufuk kaza yapmış :(

Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
geçmiş olsun:
mesaj vermenin yeri midir değil midir bilmiyorum ama olayın özünde şu var:
sürüş teknikleri konularında devamlı yazar:
1.sağ şeritte çok sağdan gitmeyeceksiniz.
2.yolun hangi şeridinde olursanız olun trafiğin hızına uyarak arkadan gelenin makas atmasına müsaade edecek boşluk bırakmamaya özen gösteriniz.bu maksatla yol ve hız müsaitse şeridi ortalayınız.
3.madde 2 ye uymadığınız taktirde sizi yeterince hacim kaplamıyor olarak gören 4 tekerleklilerin tehlikesine daha çok müsait kalırsınız.

ben sırf bu yüzden uzun yolda arkadan fazla sıkıştırmasınlar diye fazer gibi güçlü bir motor aldım ki aynadan sıkıştıranı gördüğümde kaçabilmek adına.
 
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
294





Motorum ve sakatlanan kolum herkezden geçmiş olsun dilekleri için teşşekkür ederim herkeze kazasız belasız sürüşler nasip etsin Allah motorumun resmi kazadan bir gün önce çekmiştim koruma demiri göstermek maksat tabi tam anlayamadım koruma demirinemi yoksa başka bir yere mi vurdu daha motoru inceleme fırsatımda olmadı...
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
kazadan sonraki resminide koysana onuda görelim ki tespit edelim tam olarak nereye vurmuştur :D ama tahminimde gidona vurmuştur :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük geçmiş olsun ama başka bişey olmasında Allah korumuş...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
odanda pek şirin waLLa :)))
çok geçmiş oLsun
çook buyuk geçmiş oLsun hocam..
Allah Seni bağışLamış sevdiklerine
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
her kaza haberi briaz daha korkutuyo gozumu bu ulkede ehliyet verenler ve ehliyet alanlar ne zaman akıllanacak yada hic oyle bisey olacak mı merak ediyorum. Tez zamanda gecmiş olsun.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
18
geçmiş olsun

nasıl elenicek bunlar okadar fazla ki trafikte Allah herkese yardımcı olsun:pale:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Kardeşimize geçmişolsun.Allah beterinden korumuş:rendeer:

önünüzdeki araçlardan uzak kaldığınız sürece,aynaları izlemek çok rahat oluyor!
mümkün olduğunca aynaları takip edelim ki kaçma imkanı olsun!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst