xufuk kaza yapmış :(

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
geçmiş olsun kardeşim,allah korumuş en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
geçmiş olsun kardeş en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun
umarım kısa zamanda sağlığına kavuşur arkadaşımız
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cok gecmis olsun. Bugun akan trafikte taksicinin biri beni taciz edip durdu. Halbu ki gecip gitse ilerde hemen 20-30 mt. ilerideki kirmizi isiga takilacak. Ben de sinirlendim, isiklari gosterdim al git bas cehennemin dibine tarzinda.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
cok geçmiş olsun allah beterinden saklasın

biz ne kadar dikkatli olursak olalım 4-8-16 kaç tekeri olrsa olsun bize hiç dikkat

etmeyecekler gibime geliyor
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Geçmiş olsun arkadaşa.. En büyük ve son kazası bu olur inşallah..
Ne yazıkki 4 tekerlilerin her bi derdi bize...
Plakayı almış mı bari?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun vala en kısa zamanda iyileşmesi dileğiyle
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin umarım en kısa zamanda iyileşirsin
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
gçmiş olsun...aynı şey benim başıma gelecekti sabah o.ç.nin biri silme geçti yanımdan...
büyük makina alınca cebime bir avuç demir bilye doldurucam aracı yakalayıp önüne geçip havaya bırakıcam bilyeleri...bi ön cam akıllandırır anca bunları...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
it herifler bunlar yüzünden oluyo ne oluyosa bunlar gibilerin taaaa benzin deposuna emi..:farao:


xufuk geçmiş olsun kardeşim ALLAH acil şifalar versin..:rendeer::rendeer:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Çok büyük geçmiş olsun.Şükürler olsunki sadece bir çıkıkla atlatmış , daha kötüsü olabilirdi.Sadaka zamanı gelmiş xufuk kardeşimizin.Her kazanılan tecrübe iyi olmuyor malesef , umarım bundan sonra birdaha böyle bir tecrübe yaşamazsın.

Tekrar geçmiş olsun.Acil şifalar...
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ben o teyet geçen arabanın ................ anlamışsınızdır arkadaşlar o sürücü bi gelsinde o yumruklar nasıl teyet geçiyo anlasın şerefsiz allah yardımcımız olsun arkadaşımıza geçmiş olsun çokkkk
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
çok geçmiş olsun allah acil şifa versin.
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Çok büyük geçmiş olsun. Ya gerçekten pes yani. Nekadar teğet geçti demekki. Bu kadarda olmaz yani. Sabırsız bir milletiz be. Çokmu iyi oldu şimdi yani? Gideceği yere 5 dakika geç gitse bu durumdan dahamı kötü olacak. Ben bir türlü bu tip insanları anlamıyorum. Amaç ve maksat nedir? Kurallara uymayı ne zaman öğreneceğiz.
Avrupanın bir çok ülkesinde arkadaşlarım var. Hepsi Motosiklet biniyor. Ya kardeşim bu tip durumlar hiç olmuyor. Cehalet bu be. Ben o kadar Yurt dışında yaşadım ve gidip geliyorum zaman zaman. İmrenmek elde değil gerçekten. Bende aynı zevkle caddelerde gezmek istiyorum. Yoruluyorum kazmaları kollamaktan. Bu kadar ucuzmu bu hayat be. Kızdım yine gerçekten.
Saygı istiyorum 2 teker olarak artık.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
cok geçmiş olsun allah acil şifalar versin o arabanında ..... o nası bi teğettir direksyona vurmuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst