xmax 250 cc yakıştımı sizce

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Farları kapanmıyor ki, otomatik, hep açık.

ya banada öle geldi ama
ümmet abi ilk aldığında bi kapadım falan diyince :silent:
ümmet abi ne diyosun bu işe?
en azından sinyali kapatırsın abi, sefaköyden tophaneye sinyalle gittin:p
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
süper motor Ümmet Abi cok yakısmıs


seni 2 sene sonra burgman 650 ile gormek istiyoruz :)

İzmir'e beklerim tostları soyleriz denize karsı :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
motorun 1000 bakımı tamam allah 4000 bakımına sağlıklı ulaştırsın.
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Özellikle yol tutuşu ve frenajını zamanla daha da çok seveceğinden eminim,2 yıldır zevkle biniyorum aynı makinaya.Çevrem aynı paraya 600 lük bilmem ne
tercihlerden bahsedip beni delilikle suçlamaya kadar varmıştı alırken.Ama
ben asfalt ile kavga etmek için değil ,konfor,güvenlik yol tutuş disiplinleri ve keyif için bunu tercih ettim.
Tekrar güle güle kullanman dileğiyle,Allah yolunu ve bahtını açık eylesin...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hayirlisi olsun abi,kazasiz nice kilometreler diliyorum. ayrica yakisirmi yazmisssin yukarda,sana ne yakismazki abi :). ahh birde senle tanismak nasip olsa,bizim kirklareli tayfasiyla tanistin ama kismet yaza artik.
Saygilar...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Hayirlisi olsun abi,kazasiz nice kilometreler diliyorum. ayrica yakisirmi yazmisssin yukarda,sana ne yakismazki abi :). ahh birde senle tanismak nasip olsa,bizim kirklareli tayfasiyla tanistin ama kismet yaza artik.
Saygilar...
sinan ben sanaydeki dükkana kadar gittim opetin arkasında ama sen birgün evvel gitmişin okuluna babanda yoktu karderşin vardı.neyse yazın gelde tanışırız merak etme.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi buda sorumu sana yakışmayan motormu olur:)
allah seni korusun abi kazasız belasız sürüşler hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ummet Abi, yeni motor hayirli olsun. Modellerden cok anlamam ama bir oncekinden daha iyi oldugu kesin. En yeni ve en kesfedilmemis yollarda en keyifli sekilde surmeni dilerim.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
sinan ben sanaydeki dükkana kadar gittim opetin arkasında ama sen birgün evvel gitmişin okuluna babanda yoktu karderşin vardı.neyse yazın gelde tanışırız merak etme.

abi kismet degilmis,eger oralara yolun duserse babama kedin ugrayiver abi ve bi cayini ic yemegini ye,babamda eski motorculardan sayilir,hatta eger boyle bi sey olursa 1-2 foto bile beklerim :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun ümmet abi.Kazasız belasız ve cezasız kullanman dilegiyle:rendeer:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
abime yakışmazmı allah kaza bela vermesin güle güle kullan hayırlı uğurlu olsun abi artık yurt dışından fotolarını bekliyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst