Farları kapanmıyor ki, otomatik, hep açık.
karıştırma gökhanya banada öle geldi ama
ümmet abi ilk aldığında bi kapadım falan diyince :silent:
ümmet abi ne diyosun bu işe?
en azından sinyali kapatırsın abi, sefaköyden tophaneye sinyalle gittin![]()
karıştırma gökhan![]()
sinan ben sanaydeki dükkana kadar gittim opetin arkasında ama sen birgün evvel gitmişin okuluna babanda yoktu karderşin vardı.neyse yazın gelde tanışırız merak etme.Hayirlisi olsun abi,kazasiz nice kilometreler diliyorum. ayrica yakisirmi yazmisssin yukarda,sana ne yakismazki abi. ahh birde senle tanismak nasip olsa,bizim kirklareli tayfasiyla tanistin ama kismet yaza artik.
Saygilar...
sinan ben sanaydeki dükkana kadar gittim opetin arkasında ama sen birgün evvel gitmişin okuluna babanda yoktu karderşin vardı.neyse yazın gelde tanışırız merak etme.