xmax 250 cc yakıştımı sizce

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
hayırlı olsun ümmet abi :rendeer:

aynısının sarı renkli olanı eniştemde var kullandım gerçekten çok iyi makine :)
250'lik scooterlara göre baya kalıplı :)

Kazasız belasız kullanman dileği ile ümmet abi, tekrardan hayırlı olsun :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Bugün Bülent abiyle konuştum...söylediğine göre karbüratörlü daha iyiymiş aslında...benzinde o kadar farketmiyor aslında dedi...pis bir benzin alırsan olay biter dedi...Anadoluya açıldığında benzin aldığın yerlere dikkat et...
karbürötörlü alcaktım renk kırmızıydı oyüzden almadım hep 95 uktan alıyorum daha dikkatli olurum sağolasın mete.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
karbürötörlü alcaktım renk kırmızıydı oyüzden almadım hep 95 uktan alıyorum daha dikkatli olurum sağolasın mete.

özellikle altını çiziyorum abi...aman aman benzine dikkat et...bak enjeksiyonlu makina bu melmekete görde değil...benzin normlarımız çok düşük...Bülent abi karbüratörlünün işi hep kolaydır diyor...az bi benzin farkı için değmez enjeksiyonluya dedi...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ümmet abicim güle güle kullan allah kaza bela göstermesin
çil çil yanıyoo valla cillooop gibim hayırlı olsun:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
özellikle altını çiziyorum abi...aman aman benzine dikkat et...bak enjeksiyonlu makina bu melmekete görde değil...benzin normlarımız çok düşük...Bülent abi karbüratörlünün işi hep kolaydır diyor...az bi benzin farkı için değmez enjeksiyonluya dedi...
ben renk yüzünden bunu aldım orda onlarda söledi bana hatta baya uzun uzun konuştuk ve bunda karar kıldık,dikkat edicez artuk napalım hayırlısı olsun sağol mete düşünmen yeter.
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Ümmet ağabey,yeni motosikletin hayırlı,uğurlu olsun.Allah hep iyi günlerde kullanmayı nasip edip,kazadan beladan uzak eylesin..:rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Sevgili Ümmet arkadaşım;
En az senin kadar sevindim, Allah gönlüne göre vermiş. Daha büyüklerine de binmek nasip olur inşallah.

Çok güzel temenniler var, bütün tebrikleri okudum, aşağıdaki en hoşuma gideniydi.

Benden de kabul et lütfen.

...
Kazaların, hasarların ve cezaların senden uzak olması dileğiyle...:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
30
merhabalar.abi hayırlı olsun.ben 2 yıldır kullanıyorum aynı makinayı.çok memnunum.kazasız belasız kullan
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Sevgili Ümmet arkadaşım;
En az senin kadar sevindim, Allah gönlüne göre vermiş. Daha büyüklerine de binmek nasip olur inşallah.

Çok güzel temenniler var, bütün tebrikleri okudum, aşağıdaki en hoşuma gideniydi.

Benden de kabul et lütfen.
sezai hocam çok teşekür ederim iyi dileklerin için allah razı olsun,evet allah gönlüme göre verdi hayırlısı olur inş.şafaklar nasıl bütün aşleye selam.düzceden xmax yamaha 250 cc geçerken görürsen o benim.:p:p:p:queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
30
benimki karbüratörlü.ümraniye'deki yıldız ticaretten almıştım.servisinden de çok memnunum.makina bir depo ile yaklaşık 280 km.gidiyor.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Sezai hocam çok teşekür ederim iyi dileklerin için allah razı olsun,evet Allah gönlüme göre verdi hayırlısı olur inş. Şafaklar nasıl , bütün aileye selam. Düzce'den xmax yamaha 250 cc geçerken görürsen o benim.:p:p:p:queen::queen::queen:

Yahu MSN gibi olacak ama;
Şafak Marmara'da Elektrik öğretmenliğinde okuyor. Tesadüfen rastlayabilirsin. Göztepe Soyak sitesi tarafında bir yurtta kalıyor.
Geçerken bir çayımı içmeyecek, bir yemeğimi yemeyecek misin?
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Ümmet abi yeni motosikletin hayırlı olsun. Ben daha önce x-max kullanmıştım ve gayet memnun kalmıştım. herşeyiyle üstün bir motosiklet. bence x9 yerine, x-max'i tercih etmen daha iyi olmuş. x9'u da kullandım, artık eskidi. bence x-max daha iyi motor... hayırlı olsun tekrar..

özellikle altını çiziyorum abi...aman aman benzine dikkat et...bak enjeksiyonlu makina bu melmekete görde değil...benzin normlarımız çok düşük...Bülent abi karbüratörlünün işi hep kolaydır diyor...az bi benzin farkı için değmez enjeksiyonluya dedi...

mete_han haklısın benzin ülkenin bazı yerlerinde çok iyi değil ama büyük firmaların hepsi zaten benzin kalitesini ellerinden geldikçe kontrol etmeye çalışıyorlar. daha ötesinde zaten neredeyse bütün arabalar enjeksiyonlu artık ve pekte bir problem çıkartmıyorlar. En azından ben 8 senedir enjeksiyonlu otomobil kullanıyorum ve daha benzin yüzünden yada enjeksiyon yüzünden hiç bir problem yaşamadım. etrafımda böyle bir problem yaşayan da hatırladığım kadarıyla yok. Şimdi enjeksiyonlu modeller varken ne gerek var ki gidip karburatörlü bir model almaya. sonuçta eski teknoloji, dezavantajları da ortada. Ümmet abinin de enjeksiyonlu tercih etmesi bence iyi olmuş..
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Hayırlı olsun, güzel motor ama dikkat et bu Yamaha parçalarıda ona göre pahallı, bizim bi arkadaş motorunu yaktı, (yağ bitmiş motorunda) toplamak için 1.500 Ytl istediler, (1.500 Ytl' ye alınabilecek çok motor var) Allah kazasız belasız yolculuklar versin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Hayırlı olsun, güzel motor ama dikkat et bu Yamaha parçalarıda ona göre pahallı, bizim bi arkadaş motorunu yaktı, (yağ bitmiş motorunda) toplamak için 1.500 Ytl istediler, (1.500 Ytl' ye alınabilecek çok motor var) Allah kazasız belasız yolculuklar versin.
uyarıların için çok teşekkür ederim dikkatli olurum.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi gözümüzle gördük tescilledik
biririnizle çok yakıştınız xmax 250 ile:)
farları nasıl kapatacağını bulabildinmi abi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst