karbürötörlü alcaktım renk kırmızıydı oyüzden almadım hep 95 uktan alıyorum daha dikkatli olurum sağolasın mete.Bugün Bülent abiyle konuştum...söylediğine göre karbüratörlü daha iyiymiş aslında...benzinde o kadar farketmiyor aslında dedi...pis bir benzin alırsan olay biter dedi...Anadoluya açıldığında benzin aldığın yerlere dikkat et...
karbürötörlü alcaktım renk kırmızıydı oyüzden almadım hep 95 uktan alıyorum daha dikkatli olurum sağolasın mete.
ben renk yüzünden bunu aldım orda onlarda söledi bana hatta baya uzun uzun konuştuk ve bunda karar kıldık,dikkat edicez artuk napalım hayırlısı olsun sağol mete düşünmen yeter.özellikle altını çiziyorum abi...aman aman benzine dikkat et...bak enjeksiyonlu makina bu melmekete görde değil...benzin normlarımız çok düşük...Bülent abi karbüratörlünün işi hep kolaydır diyor...az bi benzin farkı için değmez enjeksiyonluya dedi...
9000 ytl yaklaştı ahbirde sürmeye başlasam.süper olcak
peşin kardeş vade değil,plaka özel oyüzden 2 gün geç teslim aldım.
yok reis nebankası tutuklatçanmı sen beni.konuşuruz biara,tabi seni bulabilirsek.Kazasız belasız binersin inşallah
bi banka filan mı soydun, naptın öyle ya:bounce:
...
Kazaların, hasarların ve cezaların senden uzak olması dileğiyle...:rendeer:
sezai hocam çok teşekür ederim iyi dileklerin için allah razı olsun,evet allah gönlüme göre verdi hayırlısı olur inş.şafaklar nasıl bütün aşleye selam.düzceden xmax yamaha 250 cc geçerken görürsen o benim.Sevgili Ümmet arkadaşım;
En az senin kadar sevindim, Allah gönlüne göre vermiş. Daha büyüklerine de binmek nasip olur inşallah.
Çok güzel temenniler var, bütün tebrikleri okudum, aşağıdaki en hoşuma gideniydi.
Benden de kabul et lütfen.
Sezai hocam çok teşekür ederim iyi dileklerin için allah razı olsun,evet Allah gönlüme göre verdi hayırlısı olur inş. Şafaklar nasıl , bütün aileye selam. Düzce'den xmax yamaha 250 cc geçerken görürsen o benim.:queen::queen::queen:
özellikle altını çiziyorum abi...aman aman benzine dikkat et...bak enjeksiyonlu makina bu melmekete görde değil...benzin normlarımız çok düşük...Bülent abi karbüratörlünün işi hep kolaydır diyor...az bi benzin farkı için değmez enjeksiyonluya dedi...
uyarıların için çok teşekkür ederim dikkatli olurum.Hayırlı olsun, güzel motor ama dikkat et bu Yamaha parçalarıda ona göre pahallı, bizim bi arkadaş motorunu yaktı, (yağ bitmiş motorunda) toplamak için 1.500 Ytl istediler, (1.500 Ytl' ye alınabilecek çok motor var) Allah kazasız belasız yolculuklar versin.