xmax 250 cc yakıştımı sizce

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ümmet Bey,

İnanın çocuklar gibi sevindim, sanki ben almışım kadar:cat: Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız binersin işallah:cat::cat: şahane olmuş şahanee, artık yeni gezilerini takip edeceğiz:)
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
hayırlı olsun ümmet abi güzel motor ALLAH sahibine bağışlasın :)
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
abıcım hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermeden bınlerce km gostersın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sevincimi ve mutluluğumu paylaştığınğz için sizlere çok çok teşekkürler:rendeer::rendeer::rendeer::king::king:::tutkuy::::thanks:::thanks:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız nice km ler. Motor yakışmış abi merak etme. Bu arada yeni gezilerini bekleriz. Birde motoru ıslatın açılış yapın :)
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
harika,
çok yakışmış yamaha sana ümmet abi
2008 in ilk günlerinde zaman kaybetmeden hayal ettiğine ulaştın
kazasız belasız nice binlerce km.lere inşallah,güle güle kullan abi
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Eeeee şimdi Yamaha ile yol hikayelerinide aktaracaksınız değilmi?
Umarım detaylı 2008 gezi planlarınızı hazırlıyorsunuzdur:wiinkk:,tekrar hayırlı olsun,keyif ile sürersiniz inşallah.:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun abicimmmmmmmmmmm, yakışmaz mı hiçççççç.. :) :rendeer: Ohhhhh çok sevindimmmmm :rendeer:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Iyı hayırlı olsun abı valla sevındım sana yakısır bı makına Allah kaza bela vermesın sonunda kurtuldun Çan Çın Çon lardan ( gercı sen pek sıkayetcı degıldın ama :) ) Güle güle nice kılometreler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun.... Güzel motor... Güle güle gez..... :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yakışır sana ÜMMET baba yollar senden korksun, artık türkiye sana dar gelir :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Iyı hayırlı olsun abı valla sevındım sana yakısır bı makına Allah kaza bela vermesın sonunda kurtuldun Çan Çın Çon lardan ( gercı sen pek sıkayetcı degıldın ama :) ) Güle güle nice kılometreler.

evet değildim,ben bu mtoru onlara borçluyum,ama bununla biraz rahat etçem şık oldu
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ümmet abim hayırlı olsun:rendeer:
senin gibi uzun kilometreler yapan biri için piaggio çok uygun deildi bence, hem servis bakım masrafı hemde parça sıkıntısı üzerdi gibi
yamaha bu açıdan nerdeyse tüm markalardan avantajlı:cat:
çok yakışmışsınız birbirinize, allah beraber uzun kilometreler yapmayı nasip etsin:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hayırlı uğurlu olsun. kazasız sürüşler dilerim... :rendeer:

darısı benim başıma :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst