Ümmet abi, çok sevindim senin adına. Çok iyi bir tercih yapmışsın. Ben 12bin km yaptım o motorla, Tr'yi gezdim. Ufak tefek mekanik arızalardan bahsedilir bu motor için ama avantajları çok daha fazla. Üstelik o mekanik sorunları da yeni serilerde çözmüşler. Bence en iyi özellikleri, süper lüks koltuğu, çok geniş bagajı, ivmelenmesi ve müthiş son sürati, ÇOK ÇOK ÇOK AZ benzin yakması. Senin eski motordan çok daha az yaktığını göreceksin. Nice km'lere inşallah...