xmax 250 cc yakıştımı sizce

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı, uğurlu olsun
güle güle gez, güle güle gel
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar iyi dilekleriniz ve sevincimi payşaştığınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim,allah sizlere daha iyisini nasip eder inşallah.hepinize kazasız ve belasız keyifli sürüşler temenni ederim.:cat::cat::cat::rendeer::rendeer:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Hep düşünürdüm Ümmet emmi daha iyi bir motosiklete layık diye. İşte şimdi oldu. Hayırlı olsun emmi, güle güle bin. Mevlam kaza, bela vermesin.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
ümmet abi hayırlı olsun artık bir "tahran " yaparsın ,,,,
güle güle kullan ...........................
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
hayırlısı olsun ümmet abi senin adına gerçekten çok sevindim.güle güle kullan.Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Ümmet abi, çok sevindim senin adına. Çok iyi bir tercih yapmışsın. Ben 12bin km yaptım o motorla, Tr'yi gezdim. Ufak tefek mekanik arızalardan bahsedilir bu motor için ama avantajları çok daha fazla. Üstelik o mekanik sorunları da yeni serilerde çözmüşler. Bence en iyi özellikleri, süper lüks koltuğu, çok geniş bagajı, ivmelenmesi ve müthiş son sürati, ÇOK ÇOK ÇOK AZ benzin yakması. Senin eski motordan çok daha az yaktığını göreceksin. Nice km'lere inşallah...
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
abim kendim almış gibi sevindim,güle güle kullan,kazasız belasız hayırlı yolculuklar dilerim:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Vaaay :) Ümmet abi hep istediğin motorun böyle bir şey olduğunu söylerdin.Sonunda Allah gönlüne göre vermiş..

Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız nice kmler :rendeer:

Yakışmışsın motora :cat:
Sticker da yakışmış tabi :)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
HAYIRLI OLSUN ÜMMET ABİ

kazasız belasız cezasız vede keyif yüklü yolculuklarda kullanasın :cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı orası kızıltoprak bayısımı
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
çok güzel bir seçim yapmışsın ümmet abey yakışır sana ee artık seni kim tutar gene yaparsın üzün bir tur
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vay ümmet abım kusura bakma gec gorduk hayırlı ugurlu olsun ALLAH KAZA BELA GOSTERMESIN....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst