XL 650 V TRANSALP mi yoksa F 650 GS Enduro mu ????

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bir sorunda BMW servisinin çok yaygın olmaması burda honda servisi var ama bmw yok buda seçim yaparken önemli bir fark yaratıyor.:bounce:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Uzun boyluysan BMW nin yeni GS serisi sana kucuk gelir! Transalp daha gosterisli. Ama BMW nin hem adi var hemde yakisikli motor ;)
Ben yaklasik 180 im benim altimda bile BMW biraz zayif kaliyor. 98-99 modelleri daha buyuktu ama yaniler daha guzel gorunmesine karsi cross tipe kacmis..

Valla ben anlamiyorum motordan teknolojisinden de tipe gore bir bayandan degerlendirirsek sonuc: Transalp daha gosterisli duracaktir ama ben BMW ile gecen birine daha dikkatli bakarim! :queen:
Hee hee umarim aydinlatabilmisimdir...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet hakikaten karar vermesi oldukça güç bir an kendimi hakikaten kaptırdım ve cebime parayı koydum enduro alıcam ve karşımda bu ikisi var gibi hayal ettim ve ekrana bakıyorum yarım saattir......

Görüntüleri açısından ikisi de kalite ve teknoloji olarak kendini gösteriyo, sağlamlık ve güvenlik olarak aynı şekilde...... marka olarak olaya bakarsak biri BMW diğeri HONDA her ikisi de kendini kanıtlamış markalar japon ve alman teknolojisi BMW nin sağlamlığına şüphe yok BMW nin tek silindir olmasından dolayı titreşim yapacağı konusuna katılmıyorum ki... F650 yeni bir motor değil kendini sürekli yenileyen bir model ve üstelik BMW gibi bir marka kilometrelerce test edip çeşitli aşamalardan geçirmeden bir malı piyasaya sürmez araba ve motor sektöründe önemli bir pazar payına sahip ciddi bir markadan bahsediyoruz kullanmadım ama kullanan arkadaşlarda titreşim olmadığını söylüyolar tek silindir motor titreşim yapar yapan modeller de var ama bahsettiğimiz F650 :cat:

gelelim Hondaya hondanın çizgisi transalp in yapısı ve donanımı daha bir şehir gezgini görüntüsünde F650 daha bir saf kan enduro gibi gözüküyo transalp ise enduro ama şehir içi ve asfalt kullanımında sanki daha bir seri ve güçlü kalıyor F650 yanında görüntü olarakta...... hondanın ön fren disklerinin çift disk oluşu benim dikkatimi çekti ayrıca yakıt tüketimini kıyaslamak isterdim ama f650 nin verileri var fakat hondanınkini göremedim

sonuç olarak hep söylerim bir motordan ne beklediğine bağlıdır karar vermek için en önemli etken budur bence
ben bir motordan sağlamlık güç sürat güvenlik ve görüntü açısından gösterişli olmasını beklerim açıkçası yakıt yönünü çok fazla takmam bile motor işi zevk işidir bir yerde bir endurocu olmadığım için aslında çok fazla sağlıklı bir seçim de yapamaya bilirim bu iki model arasında ama...........
illa bir enduroysa F650 diyorum çünkü o saf kan bir enduro sağlamlık güç dizayn her anlamda ama honda transalp değilde cbr600 yada cb600F olsaydı hiç şansı yoktu F650 nin :p barış kardeşim F650 :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Transalp daha gosterisli duracaktir ama ben BMW ile gecen birine daha dikkatli bakarim!
demekki transalp alacaz :p

vay be kenan iyi bir açıklama yapmışsın titreşim geyiği BMW nin yüksek hacimli motorlarında boxer tip motor kullanmasından geliyor pistonlar yatay çalıştığından titreşim oluyo ama 650 de bu motor yok .yağ gibi gidiyo
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
BBRR abi mademki burdasın benim sorumada bi cevap ver artık:cherry: :cat:
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
72
bi bakıma özgürlüğümü simgeleyen cismin bence biraz farklı olması gerekir!piyasada fazla olmamasından dolayı(en azından marka olarak)ben bmw diyorum!honda piyasada cok o yüzden onu tercih etmezdim!aynen bmw x5 ile land rover arasında tercih etmek gibi bişey bu bence!böyle bi tercih olsaydı land'ı seçerdim ben radikal olmak için:wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hbgp' Alıntı:
bi bakıma özgürlüğümü simgeleyen cismin bence biraz farklı olması gerekir!piyasada fazla olmamasından dolayı(en azından marka olarak)ben bmw diyorum!honda piyasada cok o yüzden onu tercih etmezdim!aynen bmw x5 ile land rover arasında tercih etmek gibi bişey bu bence!böyle bi tercih olsaydı land'ı seçerdim ben radikal olmak için:wiinkk:

sence land rover mi daha çok x5 mi :silent:
 
Katılım
4 Kas 2004
Mesajlar
24
kendi düşüncemi soylemek istiyorum .motor her nekadar zevk işi olsada yakıtta ekonomik olup olmamasıylada ilgilenirim.ben senin yerinde olsam bmw alırdım teknoloji olarak daha üst seviyede bir motor ve daha az yakıt harcıyor.bmw fiyat olarak 1500 daha pahalı ama uzun zaman bu motora bineceğimi farz ederek bu farkı yakıtla amorti edebilirim diye dusunuyorum.
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
72
EgeKnn' Alıntı:
sence land rover mi daha çok x5 mi :silent:

dikkat ettiyseniz land rover bir marka iken x5 bir modeldir sayın egeknn abicim!evet ben biraz marka&model karşılaştırması yapmışım sanki bu doğru bu yüzdende affınıza sığınırım:salut: ancak hazır sırası gelmişken sizede küçük bi sitemim olacak!izmir tayfasının kurucusu olduğunuz için sizi tebrik ederim:rendeer: ama imzanızdaki o 35 1/2 ksk benim pek hoşuma gitmiyor:pale: nedenini pek çok kişi bilmiyor olabilir ama eminim siz kesin biliyosunuzdur!nerden çıktı şimdi bu demeyin sakın bende o zaman nerden çıktı land mı çok x5 mi çok sorusu derim:) hassasiyetinize güvenerekten değiştirilmesini,böylece katılımın çoğalmasına yardımcı olmanızı dilerim:)
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Ben de gectigimiz haftaya kadar ikisi arasinda kararsizdim.Cunku transalp'ın araziyle alakalı performansından emin degildim.Gectigimiz haftasonu oyle yerlere gittik ki ve hepsinde de transalp hic zorlanmadan yoluna devam etti.Yalnız transalp'ın sahibi arkadasla konustugumda ise daha once kendisinin BMW kullandigini ve BMW almamin daha mantikli olacagini soyledi.Tabi benim almama daha en az 8 ay var,cunku henuz ebnimkinin taksiti bitmedi.Bence de transalp.
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
21
Evet zor karar
avantajları dezavantajları belli
zaten kimse şu kötü demiyor
o yüzden ben derim ki BMW bence piyasadaki en yakışıklı motor e bide ABS+konfor daha ne
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
başta suziki olması.... v-strom daha çok yola yatkın ....yedek parça ve servis bu iki markayla karşılaştıralamaz. kötü motor değil ama elemesi çok kolay dedimya diğerleri elenip gidiyo ktm ninde bu sınıfta motoru var ama tam arazi v-storm da sporta kaçıyo biraz
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hbgp' Alıntı:
dikkat ettiyseniz land rover bir marka iken x5 bir modeldir sayın egeknn abicim!evet ben biraz marka&model karşılaştırması yapmışım sanki bu doğru bu yüzdende affınıza sığınırım:salut: ancak hazır sırası gelmişken sizede küçük bi sitemim olacak!izmir tayfasının kurucusu olduğunuz için sizi tebrik ederim:rendeer: ama imzanızdaki o 35 1/2 ksk benim pek hoşuma gitmiyor:pale: nedenini pek çok kişi bilmiyor olabilir ama eminim siz kesin biliyosunuzdur!nerden çıktı şimdi bu demeyin sakın bende o zaman nerden çıktı land mı çok x5 mi çok sorusu derim:) hassasiyetinize güvenerekten değiştirilmesini,böylece katılımın çoğalmasına yardımcı olmanızı dilerim:)

35 1/2 nin anlamı okadar da kötü değil sitem etmene gerek yok :) bilmeyen arkadaşlar başka bişey anlamasın diye açıklamasını da yapsaydın bari... neyse ben yapayımm otuzbeş buçuk derler karşıyakalılar izmirin plakası 35 yaaa.. bizde biz karşıyakalıyız deyip karşıyakalılığımızla övündüğümüzden 35 1/2 diye plaka icat ettik ama.. tescilli değil ( en azından trafikten ) :p bu bir espridir ve bunu genelde insanlar espri olarak algılarlar ama sanırım göztepelisin ve bu 35 1/2 seni baya rahatsız etmiş sırf bunun için katılım göstermediysen sildim gitti senden kıymetlimi cuma günü toplantılara gelmezsen büyük harflerle her yere yazarım yanlız haberin olsun :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda Transalp çok güzel ya
 
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
24
Dostum f650 gs 2005 model kullanıcısıyım ve taktırdığım remus egzostlarım ilede çok mutluyum. Ama aklımın bir köşesinde de vstorm var çok güzel ve hoş bir alet sanırım titrşimide daha az ama yan yana yolda karşılaştığınızda bmw kullanıcısı dikkat çeker, bende zaten dikkat çekmek istiyorum :).
Bmw nin çekiciliği hiçbiri ile kıyaslanamaz ama transalp çok sağlam bir motor ama ben türkiye turuna çıkmıyorum ki :)
Motorun güzel ve kullanışlı olmasının yanında dikkat çekici olmasınıda çok seviyorum, hem milllet ben dolaşırken dönüp bakmaz ise ne anlamı var :).
Bmw bu işten hiç anlamayanları bile vay be motor dedirtiyor.
Ben farklı olmayı seviyorum napayım yeterli tecrübem olsa bmw k1200r almak isterim hee o paraya değermi derseniz sonuna kadar ama birçok japon ondan daha ucuz ve daha performanslı sizce ben performansa mı bakarım :)...
Hayalimiz şöle temiz 2. ele düşecek bir k1200r..........
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
BMW'mi farklı? peh peh herkes te var o motor, elini atsan F650'ye çarpacak :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst