Süper Moderatör (BBRR)
- Katılım
- 12 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,442
- Konu Yazar
- #1
Aşağıda her iki motorunda teknik özelliklerini ve detaylı resimlerini bulacaksınız. Her ikiside sınıflarında çok iyi modeller o kadar ki aralarında bir seçim yapmak oldukça zor . Bu soru sadece bu motoru binip tecrübe etmişlere değil. Bazen en tecrübesiz insanlardan bile dahiyane fikirler çıktığının şahitlerindenim. Özellikleri iyice inceleyin sonra cebinizde motor almak için ayırdığınız bütçenin bu motorlardan herhangi birini almaya yeterli olduğunu düşünün hangisini alırdınız ??
Ve sebebi sebebini özellikle soruyorum. Ben bu iki motoruda kullanmış biri olarak karar veremiyorum siz hangisini hangi sebepten dolayı alırdınız.
XL 650 V TRANSALP






Teknik Özellikler

Açıklama : Transalp ikinci el piyasasında F 650 GS ten çok daha iyi prim yapıyor şöyle bir örnek vereyim
1. sene sonunda her ikisinide satmaya kalktığınızda Transalp satılığa bile düşmeden gidiyo sat diye dürtüyolar ama BMW çok iyi bir fiyat verirseniz ancak öyle elden çıkıyor.
F 650 GS Enduro.



Teknik Özellikler

Açıklama : Bmw de standart olarak ABS var. İstenilirse devreden çıkarılabiliyo yanılmıyosam obsiyonel olarakta elcik ısıtma var.
Burda da karşılaştırmalı özellikler var...

Yukarıdaki kriterlerden hareket edilirse seçiminiz ne olurdu lütfen sebebinide ekleyin.
Ve sebebi sebebini özellikle soruyorum. Ben bu iki motoruda kullanmış biri olarak karar veremiyorum siz hangisini hangi sebepten dolayı alırdınız.
XL 650 V TRANSALP






Teknik Özellikler

Açıklama : Transalp ikinci el piyasasında F 650 GS ten çok daha iyi prim yapıyor şöyle bir örnek vereyim
1. sene sonunda her ikisinide satmaya kalktığınızda Transalp satılığa bile düşmeden gidiyo sat diye dürtüyolar ama BMW çok iyi bir fiyat verirseniz ancak öyle elden çıkıyor.
F 650 GS Enduro.



Teknik Özellikler

Açıklama : Bmw de standart olarak ABS var. İstenilirse devreden çıkarılabiliyo yanılmıyosam obsiyonel olarakta elcik ısıtma var.
Burda da karşılaştırmalı özellikler var...

Yukarıdaki kriterlerden hareket edilirse seçiminiz ne olurdu lütfen sebebinide ekleyin.
Son düzenleme: