Xiaomi Yi Aksiyon Kamerası İncelemesi - Test Çekimleri

Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Az önce bir arkadaşım için sipariş verdim, Gearbest'ten ilk alışverişim oldu.
Umarım bir sorun çıkmaz.

Xiami Yi Action Cam


Su Geçirmez Kabı

23 Parça Aksesuar


Toplam'da 90,31$ ödedim.
Hocam gearbest işini profesyonelce yapıyor, güvenilir bir site, gönlün rahat olsun. Sipariş kargoya verilirken pakedin resmi ve takip numarasını paylaşıyorlar.

Bende gearbestten aldım kameramı, hiçbir sorun yaşamadım.

Arkadaşlar kameralarınız hayırlı olsun. Açıkçası ben memnun kaldım xiaomi yi den. Henüz kaskıma takamadım, aparatların hepsi gelmedi ancak arabanın ön camına vantuzla takıp deneme çekimleri yaptım.

1920x1080p 60fps de mükemmel kayıt alıyor. Görüntü gayet net. Kullandığınız micro sd kartın en az class10 ve üzeri özellikli olmasına dikkat edin. Birim zamanda yazma hızı düşük bir kart kullanırsanız görüntü yazma hızına yetişemeyip videoda sorun yaşatabilir.

Ben kamerayı fiyatına göre gayet başarılı buldum.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam gearbest işini profesyonelce yapıyor, güvenilir bir site, gönlün rahat olsun. Sipariş kargoya verilirken pakedin resmi ve takip numarasını paylaşıyorlar.

Bende gearbestten aldım kameramı, hiçbir sorun yaşamadım.

Arkadaşlar kameralarınız hayırlı olsun. Açıkçası ben memnun kaldım xiaomi yi den. Henüz kaskıma takamadım, aparatların hepsi gelmedi ancak arabanın ön camına vantuzla takıp deneme çekimleri yaptım.

1920x1080p 60fps de mükemmel kayıt alıyor. Görüntü gayet net. Kullandığınız micro sd kartın en az class10 ve üzeri özellikli olmasına dikkat edin. Birim zamanda yazma hızı düşük bir kart kullanırsanız görüntü yazma hızına yetişemeyip videoda sorun yaşatabilir.

Ben kamerayı fiyatına göre gayet başarılı buldum.

Daha önce bir çok kez eBay ve benzeri sitelerden alışverişim olmuştu ve ödememi paypal üzerinden gerçekleştirdiğim için hiç bir sorun yaşamamıştım. Bu alışverişimde de paypal kullandım o yüzden biraz rahatım açıkcası.

Kameranızın yazılımını güncellediniz mi peki?
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520


Daha önce bir çok kez eBay ve benzeri sitelerden alışverişim olmuştu ve ödememi paypal üzerinden gerçekleştirdiğim için hiç bir sorun yaşamamıştım. Bu alışverişimde de paypal kullandım o yüzden biraz rahatım açıkcası.

Kameranızın yazılımını güncellediniz mi peki?

Evet hocam güncelledim. Sizde kamera gelince önce şarjını fulleyip ardından güncellemenizi yapın mutlaka :cat:
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
123
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Hocam biraz pahalı almışsınız sanki, dün gece sipariş geçtim bun resimdeki ürünleri, hepsi 80.44 $ ama anlamadığım 235 TL çekmesi gerekirken 245 çekti. Neden acaba? Birde 1 ayı bulur mu gelmesi [url]http://i.hizliresim.com/Ro6BnY.png[/url]

Hocam fazla çekme olayı bankadan kaynaklı. Bankadan gün içi işlem saatleri dışında döviz alım satım işlemi yaparsan bankalar zarar etmemek için kuru daha yukardan hesaplıyor.
Yani sen 1$=2,92 tl den 81$= 235 TL hesaplıyorsun. Ancak o sırada seans kapalı ve banka kuru muhtemelen 3 den hesaplamıştır. Dolarla yurtdışı alımlarında gün içi işlem saatlerinde yapın alışverişinizi.
Benim bildiğim fark buradan kaynaklanıyor.

Tahmini teslim 1 ayı bulur.Bu süre bizim gümrüğün ve pttnin keyfine göre değişiyor. Bazen paket gümrükten 1 günde geçip anında dağıtıma gönderiliyor bazen sadece gümrük kontrolünde 1 hafta bekliyor.

Aşağı yukarı 30-40 gün içerisinde eline geçer paketin.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam biraz pahalı almışsınız sanki, dün gece sipariş geçtim bun resimdeki ürünleri, hepsi 80.44 $ ama anlamadığım 235 TL çekmesi gerekirken 245 çekti. Neden acaba? Birde 1 ayı bulur mu gelmesi?


Ödemeyi nasıl yaptığınızı bilmiyorum ama şu sebeplerden kaynaklı olabilir;

PayPal ile yaptıysanız eğer paypalın kur hesabı güncel kur ile farklı.
İkincisi bankanızın dolar bazı alışverişlerinizde size yansıttığı ücretler ve o an ki kuru.

Ben bankamı kullanarak ödeme yaptım ve 90,31$ ödedim. Varsa bankanın koyacağı bir ücret ya da kur farkını yansıtıp yansıtmadığını bilmiyorum.
Arkadaşımın kredi kartı ile ürünü kendisine aldığım için bir bilgim yok. Ekstre'ye baktığında umarım bir sürpriz ile karşılaşmaz. :cherry:

30 gün içerisinde elinizde olur diye düşünüyorum. Geçen yıl Aralık 2 de verdiğim bir sipariş yeni yıl nedeniyle 48 gün sonra elime geçmişti.
Bu siparişimi bilerek geciktirdim, yılbaşı telaşı da bittiği için ürün kısa sürede elimde olacaktır diye umuyorum.

Aldığımız ürünler farklı o yüzden ücretleri de farklı. :)
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
123
Arkadaşlar kargom "shipped out" yani kargoya verilmiş galiba. Takibini nasıl yapacağım, herhangi bir takip kodu falan verilmedi bana.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

Edit : Takip numarası var, ama görünmüyor şu anda, sanırım yola çıkmadı daha,
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teslimat ve fatura adresini yanlışlıkla eski adresimi girmişim. Konuyla ilgili ticket gönderdim ve 20 dakika içinde cevap aldım ve adresimi güncellediler. Belirtmekte fayda var, sistemleri çok güzel çalışıyor. +1
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
123
Teslimat ve fatura adresini yanlışlıkla eski adresimi girmişim. Konuyla ilgili ticket gönderdim ve 20 dakika içinde cevap aldım ve adresimi güncellediler. Belirtmekte fayda var, sistemleri çok güzel çalışıyor. +1

Hocam sizin ürünler kargonlandı mı?
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam sizin ürünler kargonlandı mı?

Hayır hocam, ''processing' olarak gözükmekte, işleme almışlar ürünü hazırlıyorlar.
Takip numaranız sisteme girilmiş olabilir, PTT'nin sisteminde görülmesi biraz zaman alabiliyor, kontrol edebileceğiniz farklı bir adres daha olması lazım ancak ismini hatırlamıyorum şu an.

Edit : Takip Numarası Kontrol
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
123
Göremiyorum şu anda, yarın bakarım artık, inşallah sıkıntı çıkmaz, ilk defa yurt dışı alışveriş yapıyorum da :)
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Göremiyorum şu anda, yarın bakarım artık, inşallah sıkıntı çıkmaz, ilk defa yurt dışı alışveriş yapıyorum da :)

Bir sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum, için rahat olsun.
İlk alışverişimi yaptığımda benimde içimde bir sıkıntı vardı, aldığım ürün 10-12$ tutarında ve tracking numarasına bile sahip değildim.
Yine yılbaşına denk gelmişti ve ürün elime 35-40 günde ulaşmıştı. Ben satıcıya 30. gün mesaj atarak ürünün gelmediğini ve ne yapabiliriz diye sormuştum. Çok üzgün olduğunu söyledi, defalarca özür diledi ve ücretimi iade etmişti aynı gün. Ürün geldikten sonra kendisine mesaj atarak durumu izah ettiğimde ise kibarlığın ve anlayışından dolayı ürünü hediye olarak kabul etmemi istemiş, ısrarlarıma rağmen ücretini kabul etmemişti. :)

Tabi bu olaydan sonra yaptığım diğer alışverişler de hep bu satıcıyı tercih ettim, aynı ürün 1-2 dolar daha pahalı olmasına rağmen onunla çalıştım. Çünkü iyi bir insan olarak gördüm ve kanım ısınmıştı açıkcası. İlk alışverişim böyle olmuştu. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
123
Yanlış değilsem Gearbest kendi deposundan satış yapıyor değil mi? Ali Express gibi değil ? Birde kaç gün sonra takip edebilirim kargoyu tahminen ?
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yanlış değilsem Gearbest kendi deposundan satış yapıyor değil mi? Ali Express gibi değil ? Birde kaç gün sonra takip edebilirim kargoyu tahminen ?

Evet, bildiğim kadarıyla bir kaç ülke de depoları var. Siparişim Türkiye saatine göre dün sabah kargoya verilmiş, paketin fotoğrafını sisteme eklemişler. Fatura tutarını düşük göstermelerini rica etmiştim ve 22$ olarak göstermişler. Takip kodunun sistemde görülmesi 3-5 günü bulabilir.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gearbest üzerinden üyeliğinize giriş yaptıktan sonra bu linke tıklayın.
Daha sonra ''Track your Shipment'' linkine tıklayın.

E5bzM9.jpg
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam bende durum bu, ne oluyor şimdi? ..

Herhangi bir problem yok görünüyor, takip numarası aktif olacaktır kısa süre içerisinde. Fotoğraf işine o kadar takılmana gerek yok, ben ilk alışveriş olduğumu belirttim ve sanırım bana güven vermek amacıyla eklemiş olabilirler fotoğrafı, belki de başka bir sebebi vardır inan bilmiyorum. :)
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
bir xiaomi yi de ben almayı düşünüyorum fakat daha önce yurtdışından hiç ürün satın almadım gümrüğe takılma ürün takibi ve ürünün bana ulaşması konusunda bilgisizim daha önceden satın almış olanlar yardımcı olabilir mi acaba :D
Sepete bu ürünleri attım kaskın sol ya da sağına yapıştıracağım.
7MoD65.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst