- Katılım
- 20 Ağu 2012
- Mesajlar
- 529
- Motosikleti
- '08 GTR 1400
ne gibi sorun var?
eğer gece çektiysen çok fazla kumlanma oluyor
Gibi gibi, akşam ışıklar açık ev ortamıydı işte; 1080p 60fps, 720p 60fps gayet iyiydi ama 120fps çekilecek gibi değildi.
ne gibi sorun var?
eğer gece çektiysen çok fazla kumlanma oluyor
Gibi gibi, akşam ışıklar açık ev ortamıydı işte; 1080p 60fps, 720p 60fps gayet iyiydi ama 120fps çekilecek gibi değildi.
Uygulamada ayarlarda auto-low light tarzı bi ayar olcaktı onu kapatıp deneyin bi.
Teşekkürler yeni hafıza kartım geldiğinde deneyeceğim. Bir sorum daha var, şu paketten aldım ancak kamerayı kaska yan taraftan nasıl monteleyeceğimi anlayamadım.
Gibi gibi, akşam ışıklar açık ev ortamıydı işte; 1080p 60fps, 720p 60fps gayet iyiydi ama 120fps çekilecek gibi değildi.
Bu linkte yan tarafa takmak için yeterli bağlantılar yok hocam. Belki çeneye veya tepeye yapabilirsiniz burdakilerle. Benim elimde fazla var istanbul anadolu yakasındaysanız vereyim.
hocam bi gopro değil tabi ki, o yüzden 120fps ve 240fps sadece kağıt üzerinde var, yani pratikte kullanılabilecek kadar iyi değil.
ben genelde 1080p 60fps yada 720p 60fps kayıt yapıyorum, gayet akıcı bi görüntü elde ediyorum.
hatta after effects ile bunları 1000 fps ye kadar çıkarıp slow motion videolar yapabiliyorum.
Çok sağ olasın hocam ama Çanakkale'deyim. Kaskın yan tarafına takmak için gerekli ara bağlantıyı nereden elde edebilirim?
Teşekkürler hocam. 1080p 60fps ile 720p 60fps arasındaki batarya performansını gözlemleyebildin mi? Çok yormamak namına ben hep 720p 60fps düşünüyordum ama batarya başına örneğin 5-10 dakika farkedecekse 1080p çekerim.
1080p de denemedim, şu an genelde 720p çekim yapıyorum.
45 dakikalık bir çekim sonrası batarya %50 üzerindeydi sanırım.
ama wifi kapalıydı. wifi açıkken en fazla yarım saat 45 dakka felan çekim yapıyor.
şu anda sd kartı servise gönderdim. geldiğinde tüm versiyonları test etmeyi düşünüyorum. hangisi kaç dakka kayıt yapıo, o zaman detaylı yazarım.
Wifi açıkken çekim yapmaya gerek yok ya, yoksa var mı? Kamerayı takılacak yere ilk takıldığında wifi'yı aç görüntüyü kontrol et sonra başlat git, başka neye lazım oluyor?
kaskı kafama taktıktan sonra kaydı telefondan başlatınca tekrar kapatmaya uğraşmadığım zamanlar oluyor![]()
O zaman işin bitince en azından telefonun WiFi'ını kapatmak biraz daha işine yarayabilir, kamera ap yayını yapacak ama sonuçta veri alış-verişi olmayacağı için bataryayı bir nebze daha da rahatlatmalı.
Xiaomi almaya niyetlendiydim bi bakıyım gearbest'de dedim, stoklar tükenmiş.
Aliexpress'de satışı var ama international versiyonu.
Varmı hiç aliexpress'den alan ?
Xiaomi almaya niyetlendiydim bi bakıyım gearbest'de dedim, stoklar tükenmiş.
Aliexpress'de satışı var ama international versiyonu.
Varmı hiç aliexpress'den alan ?