Xiaomi Yi Aksiyon Kamerası İncelemesi - Test Çekimleri

Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Uygulamada ayarlarda auto-low light tarzı bi ayar olcaktı onu kapatıp deneyin bi.

Teşekkürler yeni hafıza kartım geldiğinde deneyeceğim. Bir sorum daha var, şu paketten aldım ancak kamerayı kaska yan taraftan nasıl monteleyeceğimi anlayamadım.
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Teşekkürler yeni hafıza kartım geldiğinde deneyeceğim. Bir sorum daha var, şu paketten aldım ancak kamerayı kaska yan taraftan nasıl monteleyeceğimi anlayamadım.

Bu linkte yan tarafa takmak için yeterli bağlantılar yok hocam. Belki çeneye veya tepeye yapabilirsiniz burdakilerle. Benim elimde fazla var istanbul anadolu yakasındaysanız vereyim.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Gibi gibi, akşam ışıklar açık ev ortamıydı işte; 1080p 60fps, 720p 60fps gayet iyiydi ama 120fps çekilecek gibi değildi.

hocam bi gopro değil tabi ki, o yüzden 120fps ve 240fps sadece kağıt üzerinde var, yani pratikte kullanılabilecek kadar iyi değil.
ben genelde 1080p 60fps yada 720p 60fps kayıt yapıyorum, gayet akıcı bi görüntü elde ediyorum.
hatta after effects ile bunları 1000 fps ye kadar çıkarıp slow motion videolar yapabiliyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Bu linkte yan tarafa takmak için yeterli bağlantılar yok hocam. Belki çeneye veya tepeye yapabilirsiniz burdakilerle. Benim elimde fazla var istanbul anadolu yakasındaysanız vereyim.

Çok sağ olasın hocam ama Çanakkale'deyim. Kaskın yan tarafına takmak için gerekli ara bağlantıyı nereden elde edebilirim?

hocam bi gopro değil tabi ki, o yüzden 120fps ve 240fps sadece kağıt üzerinde var, yani pratikte kullanılabilecek kadar iyi değil.
ben genelde 1080p 60fps yada 720p 60fps kayıt yapıyorum, gayet akıcı bi görüntü elde ediyorum.
hatta after effects ile bunları 1000 fps ye kadar çıkarıp slow motion videolar yapabiliyorum.

Teşekkürler hocam. 1080p 60fps ile 720p 60fps arasındaki batarya performansını gözlemleyebildin mi? Çok yormamak namına ben hep 720p 60fps düşünüyordum ama batarya başına örneğin 5-10 dakika farkedecekse 1080p çekerim.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Çok sağ olasın hocam ama Çanakkale'deyim. Kaskın yan tarafına takmak için gerekli ara bağlantıyı nereden elde edebilirim?



Teşekkürler hocam. 1080p 60fps ile 720p 60fps arasındaki batarya performansını gözlemleyebildin mi? Çok yormamak namına ben hep 720p 60fps düşünüyordum ama batarya başına örneğin 5-10 dakika farkedecekse 1080p çekerim.

1080p de denemedim, şu an genelde 720p çekim yapıyorum.
45 dakikalık bir çekim sonrası batarya %50 üzerindeydi sanırım.
ama wifi kapalıydı. wifi açıkken en fazla yarım saat 45 dakka felan çekim yapıyor.

şu anda sd kartı servise gönderdim. geldiğinde tüm versiyonları test etmeyi düşünüyorum. hangisi kaç dakka kayıt yapıo, o zaman detaylı yazarım.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
1080p de denemedim, şu an genelde 720p çekim yapıyorum.
45 dakikalık bir çekim sonrası batarya %50 üzerindeydi sanırım.
ama wifi kapalıydı. wifi açıkken en fazla yarım saat 45 dakka felan çekim yapıyor.

şu anda sd kartı servise gönderdim. geldiğinde tüm versiyonları test etmeyi düşünüyorum. hangisi kaç dakka kayıt yapıo, o zaman detaylı yazarım.

Wifi açıkken çekim yapmaya gerek yok ya, yoksa var mı? Kamerayı takılacak yere ilk takıldığında wifi'yı aç görüntüyü kontrol et sonra başlat git, başka neye lazım oluyor?
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Wifi açıkken çekim yapmaya gerek yok ya, yoksa var mı? Kamerayı takılacak yere ilk takıldığında wifi'yı aç görüntüyü kontrol et sonra başlat git, başka neye lazım oluyor?

kaskı kafama taktıktan sonra kaydı telefondan başlatınca tekrar kapatmaya uğraşmadığım zamanlar oluyor :)
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
kaskı kafama taktıktan sonra kaydı telefondan başlatınca tekrar kapatmaya uğraşmadığım zamanlar oluyor :)

O zaman işin bitince en azından telefonun WiFi'ını kapatmak biraz daha işine yarayabilir, kamera ap yayını yapacak ama sonuçta veri alış-verişi olmayacağı için bataryayı bir nebze daha da rahatlatmalı.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
O zaman işin bitince en azından telefonun WiFi'ını kapatmak biraz daha işine yarayabilir, kamera ap yayını yapacak ama sonuçta veri alış-verişi olmayacağı için bataryayı bir nebze daha da rahatlatmalı.

%3-5 den fazla değişim olmaz :)
çünkü dediğin şekilde de denedim.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
71
Xiaomi almaya niyetlendiydim bi bakıyım gearbest'de dedim, stoklar tükenmiş.

Aliexpress'de satışı var ama international versiyonu.

Varmı hiç aliexpress'den alan ?
 
Katılım
29 Ağu 2016
Mesajlar
19
süper bir aksiyon kamerası. Ben aksiyon kamerasını gearbestten aldım. Ardından 30 dolara su altı kabı dahil tüm aparatları ile sipariş geçtim ve hepsi tam tamına 1 hafta da geldi
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Xiaomi almaya niyetlendiydim bi bakıyım gearbest'de dedim, stoklar tükenmiş.

Aliexpress'de satışı var ama international versiyonu.

Varmı hiç aliexpress'den alan ?

Ben Aliexpressten aldım, 3 4 aydır kullanıyorum, ayrıca tüm aksesuarlarnı da aldım, uzaktan kumandasına varıncaya kadar.
Tek batarya ile 720p de yaklaşık 75-90 dk çekim yapıyor, uzunlukları yaklaşık 15 dk oluyor ve yaklaşık 1.7 gb.
Ayrıca harici mikrofon girişi de yaptım çok iyi oldu, tek eksiği mikrofondu zaten. Tavsiye ederim.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
örnek video kaydı merak edenler olursa geçen hafta bursa enduro festivali bitimi kocayayla dönüşü 720p de kısa bir kayıt yaptım. 1080p kayıt özelliği de var ancak 720p de gayet net, video boyutu olarak daha küçük ve kayıt süresi de daha uzun oluyor.

Xiaomi yi (kendi kaydım olan) örnek video :

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst