Xiaomi Yi Aksiyon Kamerası İncelemesi - Test Çekimleri

Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
dunya uzerinde bunun kadar f/p orani yuksek bir aksiyon kamerasi daha yok.su gecirmez kap ve kask aparatlatiyla 75dolar.hemen hemen ayni ozelliklerde ki sjcam sj5000+'in 140 dolarlik fiyatiyla kiyaslayinca cok cok iyi fiyat.sj4000 kullanan arkadasimla 2 gun degistik ve kalite olarak arada bariz farklar var.youtube videolarindan cok bariz belli olmasada kayipsiz cekimlerde kalite farkı uçuk derecede.baska action cam aramayin.ploreteryanin ihtiyaci olan action cam budur.en iyi cilet'de ziyaaa'nin sattigidir.ustune tanimam
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir xiaomi yi de ben almayı düşünüyorum fakat daha önce yurtdışından hiç ürün satın almadım gümrüğe takılma ürün takibi ve ürünün bana ulaşması konusunda bilgisizim daha önceden satın almış olanlar yardımcı olabilir mi acaba :D
Sepete bu ürünleri attım kaskın sol ya da sağına yapıştıracağım.
Bora merhaba, hemşehriyiz. :) Herhangi bir sorun yaşayacağını düşünmüyorum, ödemeyi PayPal üzerinden yaparsan daha sağlıklı bir alışveriş olacaktır ama. Merak ettiğin ya da öğrenmek istediğin bir şey olursa özel mesaj atabilirsin, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
Merhaba hocam sonunda forumda bir hemşehrimi bulduğuma sevindim :) sepetimdeki ürünler resimdeki gibi kamerayı da kaska monte edeceğim bu aparatları doğru seçip seçmediğim konusunda içimde bir şüphe var bir de daha önce hiç yurtdışı alışverişim olmadı önerdiğiniz gibi paypal kullanarak ödeme yapacağım.Bunun dışında gümrüğe takılma ve ürünün geliş süresi konusu biraz can sıkıcı.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
bir xiaomi yi de ben almayı düşünüyorum fakat daha önce yurtdışından hiç ürün satın almadım gümrüğe takılma ürün takibi ve ürünün bana ulaşması konusunda bilgisizim daha önceden satın almış olanlar yardımcı olabilir mi acaba :D
Sepete bu ürünleri attım kaskın sol ya da sağına yapıştıracağım.
http://i.hizliresim.com/7MoD65.png

Su geçirmez kutu olarak aşağıdaki linkini verdiğim kutuyu öneririm senin sepetindeki kutunun üst açma kapa bölümü biraz ince dikkat etmezsen kırılabiliyor. İkisini de kullandım.
http://www.gearbest.com/action-cameras-sport-dv-accessories/pp_210691.html
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
Su geçirmez kutu olarak aşağıdaki linkini verdiğim kutuyu öneririm senin sepetindeki kutunun üst açma kapa bölümü biraz ince dikkat etmezsen kırılabiliyor. İkisini de kullandım.
http://www.gearbest.com/action-cameras-sport-dv-accessories/pp_210691.html

saolun hocam sizin önerdiğiniz case ile değiştirdim şuanda ürün tutarı $76.23 oldu yanlış hatırlamıyorsam 75 doları geçince gümrüğe takılıyor diyorlardı sizce herhangi bir sorun yaşatır mı?


Ürün sepeti $76.23
4bg8vY.png


Gearbest gönderi adresi kısmı
7MkPrr.png
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
123
76 $ değil galiba, € diye biliyorum. Ayrıca GearBest, Türkiye gönderilerin de düşük gösteriyor faturayı. Ben birşey söylememe rağmen 22 $ yazmışlar.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
Tekrar merhaba arkadaşlar siparişi verdim sizce siparişi doğru yapmışmıyım Adres kısmı böyle olacak değil mi (en alttaki fotoğraf ) :)
merak ettiğim yanlış birşey yapmış olmamak ve bana ne kadar zamanda ulaşacağı.İnşallah gümrüğe takılmaz :)
m1zonP.png

nLglZR.png

BD0zYG.png
 

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
arkadaşlar merhaba ben de bir adet xiaomi bir adet de eken h9 siparişi vererek aranıza . fakat motora ve kaska bağlamak için ne gerektiğini ne de isimlerini bilmiyorum. bana link ile veya neler olduğunu söyleyerek yardımcı olursanız sevinirim. hem kaska hem egzoz yanı hem de depo üstünden gösterge ve yolu alır şekilde kayıt yapmak istiyorum.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
arkadaşlar merhaba ben de bir adet xiaomi bir adet de eken h9 siparişi vererek aranıza . fakat motora ve kaska bağlamak için ne gerektiğini ne de isimlerini bilmiyorum. bana link ile veya neler olduğunu söyleyerek yardımcı olursanız sevinirim. hem kaska hem egzoz yanı hem de depo üstünden gösterge ve yolu alır şekilde kayıt yapmak istiyorum.
Merhaba ben de senin gibi siparişi verirken çok tereddüt etmiştim forumdan arkadaşlar saolsunlar yardımcı oldular.
Benim xiaomi'nin yanında aldığım parcalar bunlar bugün kargoya vermişler bu arada :D
Yan kask bağlantısı
http://www.gearbest.com/photography-accessories/pp_139387.html
yedek yapıştırıcısı
http://www.gearbest.com/photography-accessories/pp_139407.html
Su geçirmez koruyucu kabı.
http://www.gearbest.com/action-cameras-sport-dv-accessories/pp_210691.html
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
Merhaba ben de senin gibi siparişi verirken çok tereddüt etmiştim forumdan arkadaşlar saolsunlar yardımcı oldular.
Benim xiaomi'nin yanında aldığım parcalar bunlar bugün kargoya vermişler bu arada :D
Yan kask bağlantısı
http://www.gearbest.com/photography-accessories/pp_139387.html
yedek yapıştırıcısı
http://www.gearbest.com/photography-accessories/pp_139407.html
Su geçirmez koruyucu kabı.
http://www.gearbest.com/action-cameras-sport-dv-accessories/pp_210691.html

eyvallah ustacım sağolasın. peki bunlar yeterli olur değil mi? kaskın soluna sağına takmak için farklı bir aparat yok .
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
35






Arkadaşlar kesin çözüm .
Kaska takma yöntemi ve Harici mikrofon sorunsalı . :)
Telefon mikrofonuyla artık ses kaydı yapabilirsiniz
tabi içini açıp önceki mikrofonu çıkartıp lehimlemek gerekiyor :)
İngilizcesi olanları içeri davet ediyoruz
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
[url]http://i.hizliresim.com/knLy4r.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/NrgRaY.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/a2Mb9B.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/8D27qk.jpg[/url]


Arkadaşlar kesin çözüm .
Kaska takma yöntemi ve Harici mikrofon sorunsalı . :)
Telefon mikrofonuyla artık ses kaydı yapabilirsiniz
tabi içini açıp önceki mikrofonu çıkartıp lehimlemek gerekiyor :)
İngilizcesi olanları içeri davet ediyoruz
https://www.youtube.com/watch?v=4ziIdyMVsbE

hocam şeytan dürtüp duruyor zaten kamera gelince mikrofon girişi tak diye ama kıyamam ben şimdi xiaomi ye :) ürün kargo da şuan.Bir 30 güne anca geliyor zaten :) bu arada gearbestin verdiği tracking number çalışmıyor :) www.17track.nett den kontrol ediyorum
 
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
35
Er yada geç geliyor zaten merak etme ;)

Bence yapmaya değer ben bunu kask için kullanıyorum ama normal kullanım için bir tane daha almayı düşünüyorum.

Birde daha kaliteli bir yaka mikrofonu lazım.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
arkadaşlar merhaba ben de bir adet xiaomi bir adet de eken h9 siparişi vererek aranıza . fakat motora ve kaska bağlamak için ne gerektiğini ne de isimlerini bilmiyorum. bana link ile veya neler olduğunu söyleyerek yardımcı olursanız sevinirim. hem kaska hem egzoz yanı hem de depo üstünden gösterge ve yolu alır şekilde kayıt yapmak istiyorum.
Gerekli aparatlardan ecnebilerin housing diye tabir edilen su geçirmez darbeye dayanıklı kabından, pivot bağlantı aparatı ve takma yuvası hem eğimli hemde düz olanlardan alman işini görür. Şuan foto yükleyemiyorum mobilde olduğumdan, eve gidince aparatların resmini atarım. Arkadaş kaska koruyucu kabsız takmış ama motoru sürerken sinek böcek toz toprak lense çarpa çarpa kameranın canına okuyabilir.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
arkadaşlar merhaba ben de bir adet xiaomi bir adet de eken h9 siparişi vererek aranıza . fakat motora ve kaska bağlamak için ne gerektiğini ne de isimlerini bilmiyorum. bana link ile veya neler olduğunu söyleyerek yardımcı olursanız sevinirim. hem kaska hem egzoz yanı hem de depo üstünden gösterge ve yolu alır şekilde kayıt yapmak istiyorum.

Eken H9 içinden çıkan aparatlar ile kameraları kaska veya motora bağlayabilirsin. Sadece xiaomi için su geçirmez kılıf alman yeterli.
http://www.gearbest.com/action-cameras-sport-dv-accessories/pp_170859.html
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst