- Katılım
- 21 Mar 2015
- Mesajlar
- 2,520
Hocam gearbest işini profesyonelce yapıyor, güvenilir bir site, gönlün rahat olsun. Sipariş kargoya verilirken pakedin resmi ve takip numarasını paylaşıyorlar.Az önce bir arkadaşım için sipariş verdim, Gearbest'ten ilk alışverişim oldu.
Umarım bir sorun çıkmaz.
Xiami Yi Action Cam
Su Geçirmez Kabı
23 Parça Aksesuar
Toplam'da 90,31$ ödedim.
Bende gearbestten aldım kameramı, hiçbir sorun yaşamadım.
Arkadaşlar kameralarınız hayırlı olsun. Açıkçası ben memnun kaldım xiaomi yi den. Henüz kaskıma takamadım, aparatların hepsi gelmedi ancak arabanın ön camına vantuzla takıp deneme çekimleri yaptım.
1920x1080p 60fps de mükemmel kayıt alıyor. Görüntü gayet net. Kullandığınız micro sd kartın en az class10 ve üzeri özellikli olmasına dikkat edin. Birim zamanda yazma hızı düşük bir kart kullanırsanız görüntü yazma hızına yetişemeyip videoda sorun yaşatabilir.
Ben kamerayı fiyatına göre gayet başarılı buldum.
Moderatör tarafında düzenlendi:

