- Katılım
- 1 Eyl 2008
- Mesajlar
- 340
- Konu Yazar
- #41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamın adı soyadı olm o..Ayrıca bilirim..Çok pis mck lar![]()
Çok ters anlamlara geliyo
adamın adı soyadı olm o..Ayrıca bilirim..Çok pis mck lar![]()
Anlamını bilmediğin kelimeyi neden kullanıcı adı seçtin onu anlamadım.:silent:
O zaman kafanı biraz daha karıştırabilmek umuduyla kelimeyi cümle içinde kullanayım.
Kullandığım her cümlede farklı anlam taşır.
La cadence des vers. Les danseur suivent la cadence de l'orchestre.
Forcer la cadence. Une cadence infernale.
Yani daha farklı anlamları da var ama gece gece cümle kuramadım.
Sana tavsiye eden arkadaş anlaşılan senin hakkında çok olumlu düşüncelere sahip ki sana bu kelimeyi tavsiye etmiş.
Fakat bir harfte o ya da sen yanılmışsınız.
Ya da forum kabul etmedi bilemem.
Fakat tahmin ettiğim şey doğruysa ve sana bu kelimeyi tavsiye eden arkadaş benim düşündüğüm gibi düşündüyse, doğrusu bu değil.
Bu;
Cadencé
Yukarıda gördüğün gibi sadece sondaki harf değişiyor.
Ama anlam da değişiyor..
Tabii okunuşu da değişiyor....:wiinkk:
Kötü anlamı var mı İlkay abi ?
by_moto daha güzeldi sanki![]()
hoş geldinnale:
ya bende yeni geldim ama kimse bişey yazmadı ondan bi hoşgeldin bile demediler:salut:
sımdı enes kasıntınmı var cııcım cokl pıs mcklrım
----------
yav enes keşke kız olsaydın herkes gelirdi topice:mrgreen:
E hadi hayırlı olsunNeymiş anlamı acayip merak ettimmmmm..:mrgreen:
yane bılmıorm enescımmm oyle solentıler aldm nıckım hakkında konusuormssn onaa goree
hıım o zamn hayırlı olsun nickanlamıda güzelmiş...
Hoşgeldini buralar aynen bıraktıgın gibi gidiyoo. Bi degişeni yok. Senden nbr...
yeniden hoşgeldin........:cat: