Vizyona Girdik İyi Seyirler ..

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Anlamını bilmediğin kelimeyi neden kullanıcı adı seçtin onu anlamadım.:silent:

O zaman kafanı biraz daha karıştırabilmek umuduyla kelimeyi cümle içinde kullanayım.
Kullandığım her cümlede farklı anlam taşır.:)


La cadence des vers. Les danseur suivent la cadence de l'orchestre.

Forcer la cadence. Une cadence infernale.


Yani daha farklı anlamları da var ama gece gece cümle kuramadım.:)

Sana tavsiye eden arkadaş anlaşılan senin hakkında çok olumlu düşüncelere sahip ki sana bu kelimeyi tavsiye etmiş.
Fakat bir harfte o ya da sen yanılmışsınız.
Ya da forum kabul etmedi bilemem.

Fakat tahmin ettiğim şey doğruysa ve sana bu kelimeyi tavsiye eden arkadaş benim düşündüğüm gibi düşündüyse, doğrusu bu değil.


Bu;

Cadencé

Yukarıda gördüğün gibi sadece sondaki harf değişiyor.
Ama anlam da değişiyor..
Tabii okunuşu da değişiyor....:wiinkk:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlamını bilmediğin kelimeyi neden kullanıcı adı seçtin onu anlamadım.:silent:

O zaman kafanı biraz daha karıştırabilmek umuduyla kelimeyi cümle içinde kullanayım.
Kullandığım her cümlede farklı anlam taşır.:)


La cadence des vers. Les danseur suivent la cadence de l'orchestre.

Forcer la cadence. Une cadence infernale.


Yani daha farklı anlamları da var ama gece gece cümle kuramadım.:)

Sana tavsiye eden arkadaş anlaşılan senin hakkında çok olumlu düşüncelere sahip ki sana bu kelimeyi tavsiye etmiş.
Fakat bir harfte o ya da sen yanılmışsınız.
Ya da forum kabul etmedi bilemem.

Fakat tahmin ettiğim şey doğruysa ve sana bu kelimeyi tavsiye eden arkadaş benim düşündüğüm gibi düşündüyse, doğrusu bu değil.


Bu;

Cadencé

Yukarıda gördüğün gibi sadece sondaki harf değişiyor.
Ama anlam da değişiyor..
Tabii okunuşu da değişiyor....:wiinkk:

Kötü anlamı var mı İlkay abi ?
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesekkurler :)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
55
ya bende yeni geldim ama kimse bişey yazmadı ondan bi hoşgeldin bile demediler:salut:
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
sımdı enes kasıntınmı var cııcım cokl pıs mcklrım

----------
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
E hadi hayırlı olsun :p Neymiş anlamı acayip merak ettimmmmm..:mrgreen:
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
yane bılmıorm enescımmm oyle solentıler aldm nıckım hakkında konusuormssn onaa goree
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Hoşgeldini buralar aynen bıraktıgın gibi gidiyoo. Bi degişeni yok. Senden nbr...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst