Vizyona Girdik İyi Seyirler ..

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin canım benım

Hosbulduk


ses sistemi anlamı.


Evet. Ahenk te bir anlamı.

hoş geldin tekrardan:)

Etiketler bölümüne yazdıkların neyi ifade ediyor_?::queen:

Hosbulduk. Salladım :p

Cadence:

loyola university chicago'nun öğrencilerinin oyun, şiir, öykü vb. edebi çalışmalarının yayınlandığı periodik yayın.

american weddingdeki klasik amerikan tipi olan bi kız..


ing. $iir okurken sesin alcalip yukselmesi suretiyle olu$an ritme verilen ad. pek az insana nasip olan bir meziyettir.

oto müzik sistemleri üreten sadece meraklılarının bildiği oto hi-fi firması. ses kalitesinden* ziyade direk güç konularına yönelmiş ve bu alanda inanılmaz sonuçlar elde etmiştir.




ekşi sözlük :)

Güzel anlamları var. :p

cadence amma çok şey demekmiş :p
neyse bende araştırmadan öğrenmiş oldum :p

enesi manası kötü diye korkutuyım demiştim sadece :queen:

Ama anlamları güzelmiş :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Umarım vizyonda kalıcı olursun :wiinkk:
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
bısı olmaz sekerm hosgeldn junıor tekrardan bı gıt artık:p
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
olm bosverrr ben ıstıormuum bakalm sor bakalm loft abın ıstıormu:ÇD
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
yeni nickin hayırlı olsun canım ;) hep güzellikler içinde.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah belanı kaldırsın:p

Yine naptım :p

olm bosverrr ben ıstıormuum bakalm sor bakalm loft abın ıstıormu:ÇD

Okumanı isterim ( aşağıyı gösteren smiley) :p

yeni nickin hayırlı olsun canım ;) hep güzellikler içinde.

Saol Sedat abicm. Eee şu sizin gruba üye işlerini de hızlandırabilirizz :p :queen:

enesim tekrar hoşgeldin

Hosbulduk. Furkan'cım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hosbulduk Ümit abi :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
hoşgelidn.Bu Cadence Biraz Kadınca yı andırdı bana ama nyse..:p
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mali abi sen bnm nckimi bırakıp biricik kankan mCk ın nikine kafa yorsana :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst