Vizyona Girdik İyi Seyirler ..

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eski by_moto Yeni Cadence.

Sizinde anlayacağınız gibi nick değişimi yaptım. Yeniden karşınızdayım. İyi seyirler.

Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.


NOT: Lütfen 48 hours dan önce kitlemeyiniz.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Eski by_moto Yeni Cadence.

Sizinde anlayacağınız gibi nick değişimi yaptım. Yeniden karşınızdayım. İyi seyirler.

Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.


NOT: Lütfen 48 hours dan önce kitlemeyiniz.

Hayırlı ugurlu olsun da KILITLEMEYIN derken ? :p
Emir kipi gibi geldi sankim :mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bay moto iyiydi, bu çok kadence olmuş. sana yeni bi isim bulalım. N-S nası? enes diye okunuyo ingilicce.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heeeeeeee :farao:

Ayağa kalkmanıza gerek yok :p


Hayırlı ugurlu olsun da KILITLEMEYIN derken ? :p
Emir kipi gibi geldi sankim :mrgreen:

Yoo. Herkes görene kadar anlamında. 48 Hours = Two days

hoş geldin kalıcı ve takılımcı olman dileğiyle

:)


O ne demek yahu :silent:

hoşgeldin cadence ne demek biliyomusun :p

Hayır. Ama ilk fırsatta öğrenicem :p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hoşgeldin failatün failün mefailün gibi anlamı olan eski by_moto arakadaşım:cherry:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bay moto iyiydi, bu çok kadence olmuş. sana yeni bi isim bulalım. N-S nası? enes diye okunuyo ingilicce.

Yok böyle iyi benim önce Cadence nin ne anlama geldiğini öğrenmem gerek :)

Hoş geldin.. . Yeniden....

Hosbulduk :)

bence öğrenme hiç hoş bi anlamı yok sana kim tavsiye ettiyse kesin kafa bulmak içindir :queen::queen:

Kimin tavsiye ettiğini sen biliyosun :cherry:

Hoşgeldin failatün failün mefailün gibi anlamı olan eski by_moto arakadaşım:cherry:

İyi bişe heralde :queen:
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
56
ıkı anlam taşır bırıncısı eger normal kulanırsan yavaş muzık yanı tempo tarzı
ıkıncısı de koyarsan basına cökuş olur
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aktris ;

ıkıncısı de koyarsan basına cökuş olur --> :silent:

Bilen biri tam olarak anlamını söyleyebilir mi ?
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
hoş geldin tekrardan:)

Etiketler bölümüne yazdıkların neyi ifade ediyor_?::queen:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
Cadence:

loyola university chicago'nun öğrencilerinin oyun, şiir, öykü vb. edebi çalışmalarının yayınlandığı periodik yayın.

american weddingdeki klasik amerikan tipi olan bi kız..


ing. $iir okurken sesin alcalip yukselmesi suretiyle olu$an ritme verilen ad. pek az insana nasip olan bir meziyettir.

oto müzik sistemleri üreten sadece meraklılarının bildiği oto hi-fi firması. ses kalitesinden* ziyade direk güç konularına yönelmiş ve bu alanda inanılmaz sonuçlar elde etmiştir.




ekşi sözlük :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cadence amma çok şey demekmiş :p
neyse bende araştırmadan öğrenmiş oldum :p

enesi manası kötü diye korkutuyım demiştim sadece :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst