bence once alacağın motoru bir kullan muadil viteslileri ogrendikten sonra
hayallerindeki gibi olmayabilir belki tarzın değildir
scooter ile manevra çok kolaydır çabuk hızlanır yavaşlatması basittir
ben ilk mobilet kullanmıştım çok farklı bir deneyim di bisikletin hızlısı
scooter a geçince motosikleti abartısısz popomla kullanıyorum gibi geldi (yapısından ötürü) (
100 cc cup ta manevra yapmak, yatırıp binebze kontra tecrube etmek mükemmeldi çabuk hızlanıp çok kolay yavaşlıyordu keskin bir manevrası vardı ama ustunde uzun süre kalınca koltuk batıyordu ( 3 ,4 saat falan)
125 cc küba çita kullandım gayet sade sadece ulaşım aracı gibi geldi bi heyecanı yoktu....manevrası scooterdan ve cub dan zayıftı
şuan 250 cc chopper kullanıyorum 175 kg manevrası ve şehiriçinde kendini otomobilde gibi hissediyorsun çok fazla adrenalin yapmıyor ama uzun yolda ne ağrı nebi yorgunluk ve sabit 90 km hızla istediğin kadar gidebiliyorsun
düşük cc tam hatırlamıyorum cross uzaması yaylanması çok hoşuma gitmişti
tüm bunların içinde ss kullanmak hiç ilgimi çekmedi
görünüş dersen kask ve ekipman içinde sadece arkadaların tanır seni
ama cbr250r 160 küsür kg bir motor ve gerçekten çok güçlü çok çabuk hızlanır biraz hızlı level atlama sayılabilir.
kısa sürede oğrenip trafiğe çıksan bile çok emek ister ağırlığın çoğu ondedir on fren çok etkilidir vitesleri ogrensen bile panik le debriyajı çekip arka frene asılırsan (başıma geldi ) hiç beklemediğin şey olur arka teker onden gitmeye çalışır falan filan
güçlü makina çok büyük sorumluluk tecrube ister velhasıl forumdaki ustaların tavsiye yazmayışının sebebi budur "zaferce" "phradrel" in once eğitim al demesinine tamamen katılıyorum tecrube eksikliğinden durma imkanı varken duramayıp kaza yapmak eğitime vereceğin paradan daha pahalıya mal olur
bunları iyi niyetimle yazdım beni lütfen yanlış anlama