- Konu Yazar
- #1
Motosikletlerde neden vites sıralaması N-1-2-3-4-5 şeklinde gitmiyor da 1-N-2-3-4-5 şeklinde gidiyor. Yani şu 1 ile 2 nin arasında olan N (boş) vitesinin neden orda olduğunun mantığı nedir ?
Aklıma çok şey geliyor ama muhakkak bir mantığı olmalı..
Aklıma çok şey geliyor ama muhakkak bir mantığı olmalı..