- Katılım
- 18 Ağu 2008
- Mesajlar
- 2,417
uçak sesi bununki, uçak motorumu var yoksa
Bahsettiğin Yamaha'nın o güzel klasik şanzıman sesi arkadaşım.Bende çok severim o sesi.Orjinal egzost varsa sadece o sesi duyarsın.
ne kadar laçka cvp lar verılmıs ayıptır yaaa adam soru sormuş mt ye yakışmıyor.