Vışıyuvvv Cıyyunnnnm Sesi :D

Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Bahsettiğin Yamaha'nın o güzel klasik şanzıman sesi arkadaşım :).Bende çok severim o sesi.Orjinal egzost varsa sadece o sesi duyarsın.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu videodaki özel üretim bi alet mi? nedir bu yahu? jet motor sesi bu?... :cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Up Up Up Up
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
4 silindir şanzuman sesi diye biliyorum o bahseddiğini.
cbr de kalkışta yakalıyorum senin an de yakaldığın gibi.
çok tatlı bi ses
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ne kadar laçka cvp lar verılmıs ayıptır yaaa adam soru sormuş mt ye yakışmıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne kadar laçka cvp lar verılmıs ayıptır yaaa adam soru sormuş mt ye yakışmıyor.

:cat:

Çok güzel cevaplar,yorumlar,tahminlerde var aralarında fakat kimi arkadaslar gercekten,biraz espiri katarak sordugum soruları anlamamıs olcakkı,ukalaca,bilmişce ve küçük düşürmeye çalısırcasına Tabirimce sazanca Atlamıslar olaya yorumlarıyla,
Hiçbirine ayrı ayrı cevap yetiştirme yarışına girmiyorum...

Benim scooter'la,Racing motoru kıyasladıgım kanısına varanlar olmuş yahu..Şahinle ferrari benzetmesi yaparak bana bişeleri anlatmaya çalısanlardan tutun,Gülme mahiyetli yazdıgım yazılarla dalga gecmeye çalısan sıfatlarda var..
Ama gercekten okuyarak,Çok güzel ve ciddi cevaplarada bulunarak beni aydınlatmaya calısan sevgılı arkadaslarada saygılarımı sunuyorum...:rendeer:

Diğer bahsettiklerim Kuru kalabalıktan başka birsey değil...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst