aman ikinci el parcalara yönelmeyin 2007'da ataköyde hd sporster kayboldu 1 sene sonra ortalıkta internet ilanlarında farklı satıcılarda parçaları kapış kapış gitti.suç duyurusundada bulunuldu o zamandan beri hiçbirşey yok.sonucta aldıgınız kişi faturalımı satıyor
üstüne üstük terbiyesizlik yapmış.işine gelirse der gibi.benim bildigim ss gidonları çelik'tir tig benzeri kaynaklarla tamir edilebilir lakin sakat iş oyle soyleyeyım.ıdareten tornacıda 0'ını yaptırabılırsın 100 lıra bile tutmaz.krom kaplatırsan hele yenisini bile almaya gerek kalmaz
üstüne üstük terbiyesizlik yapmış.işine gelirse der gibi.benim bildigim ss gidonları çelik'tir tig benzeri kaynaklarla tamir edilebilir lakin sakat iş oyle soyleyeyım.ıdareten tornacıda 0'ını yaptırabılırsın 100 lıra bile tutmaz.krom kaplatırsan hele yenisini bile almaya gerek kalmaz
Son düzenleme: