Virajda yere yapıştım!(bozuk asfalt+sürat)

Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Demek ki arka freni yaptırman gerekiyormuş. O yüzden düşmüşsün. Her iki freni beraber kullansan durabilirdin. Neyse büyük geçmiş olsun.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Çok geçmiş olsun arkadaşım, okuyunca çok üzüldüm.
Sana birşey olmadı ya gerisi yalan. Can sıkıcı bir durum tabii ama
senden önemli değil hiçbirşey. Nazar değdi sana bence.

Bir sadaka falan mı versen..
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Üzülcü bir durum sana birşey olmaması sevindirici arka fren olmadan yola cıkmanın hata oldugunu bılıyorsun zaten bilmediğin bir yolda arka frensiz motorla hız yapmanın zararlarınıda gördün ve o şekilde tekrar trafiğe cıkarak kendi hayatını tehlikeye attığında farkındasın diyebilcek birşey yok geçmiş olsun umarım ders almışsındır.
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
çok geçmiş olsun, senin motorla ilgili hiç bir bilgim olmadığından yedek parça konusunda birşey diyemeyeceğim, ancak yedek parçanın en bol olduğu servis kartalda ki yeşilyurt motor, hatta dilersen internet sitesinden online sipariş verebilirsin
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Geçmiş olsun ama "motorcu kendini yola adepte etmeli, yolu kendine değil" kanununu unutmuşsun :(
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
arkadaşın yolda tek başına bırakmamalıydı... çok geçmiş olsun kaza-kader olacağı varmış herşey bahane rabbim beterinden saklasn acil şifalar...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Kardeşim geçmiş olsun,önce akıl ve zeka sonra duygular gerekir motosiklet kullanmak için.Kaza ciddi bir deneyimdir Allah daha büyük kaza vermesin inşallah.:cat::cat:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
kardesım cok buyuk gecmıs olsun haberını okudum cok uzuldum ALLAh baska kaza bela vermesın bunada sukur ne dıyeyım.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Cok gecmis olsun. Bende ilk dususumu GT250R ile yapmıştım. Neyseki sende benim gibi hafif atlatmışsın. Cok buyuk bir tecrube kazandın. Umarim bir daha olmaz.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Saolun arkadaşlar
Fatih kılıçlıya sordum sol gidonun çıkmasına 100lira dedi sıfırı 130lira naptın diyincede sıfırını al o zaman diyo manyak herif :cherry:
Çıkma sol gidon arıyorum en acilinden nereden bulabilirim
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
99
Öncelikle çok geçmiş olsun. İşallah ayağın çabuk iyileşir. Fakat freni olmayan bir motoru sürmekle davetiye çıkarmışsın, ucuz yırtmışsın.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
GTR LARIN GİDONLARI ÇOK BASİT KIRILIYOR. EĞER UYUYORSA CBR 125 GİDONU YA DA ÇIKMA DİĞER MARKALARIN GİDONLARINI ÇİFT AL. OLMADI GİT SANAYİDE İNCE VE HASSAS ŞEKİLDE KESTİR.

her düştüğünde gidon mu alacaksın yiğido :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
geçmiş olsun kardeş yine allah korumuş sana büyük birşey olmamış.
boşver gerisini salla gitsin motor toplanır.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
geçmiş olsun... en büyük kazan bu olsun.. gidonu sök yanıma gel... bu işe kaynak yapacak yeri biliyorum.... döküm falan fark etmez onun için.... sabah 10 dan öğlen 14 e kadar boştayım .. bu sürede hallede biliriz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst