- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Bugün iş çıkışı arka fren pompası bulcaz diye forumdan Slayerrr ile buluştuk ve cennetteki ada motor a uğradık.Ordan sonra şirinevlere gitmeye karar verdik cennettin içinden üst geçitin oraya geçtik geçitin karşısına geçince yol bitimindeki virajda asfalt dalgalı dalgalıymış.3.vites 4bin devir civarındayım arka frenim yok.motor sarsılmaya başlayınca frene biraz yüklendim kitleyeceğini bildiğim için bi an bıraktım o hızla virajı alırmıyım diye viraja baktım.
Çok sert o virajı o hızda almazdı motor.
ön frene yüklendim çaresizde kitledi bıraktım motoru viraj yönüne sola doğru virajı alır diye hafif yatırmamla düşmem bir oldu.
1motor mesafesi sürüklendim izlere göre ama o anı inanın hatırlamıyorum düşerken aklımdan geçen tek şey ''ben bu hatayı nasıl yaptım'' frene yüklemesem motor kıç atsada düşmezdim belkide diye düşündüm.
kendimi yerde, motorumu yan, sol ayak bileğimi zincirin olduğu kısımda motorun altında görünce .... o duygu anlatılmaz.Yemin ediyorum bileğim umrumda değildi motorun o halini görünce içim gitti.önümde olan rıdvan düştüğümü görünce geldi motoru kaldırdık bu arada 3-4dk geçti hiçbir şerefsiz 4tekerinden inipte motoru kaldıralım yardım edelim demedi.hepsi baktı baktı geçti.motoru doğrultunca deliye döndüm.
sol grenajlar çizik içerisinde
sol ayna kırık
sol gidon kırık
sol sinyal kırık
vites pedalı kırık
Bide o sinirle depoyu yumruklayınca az daha yumruğun izi depoda çıkıyodu.ufak bi izle atlattım.
sonra aradan 10-15dk geçti adrenalin düşünce ayağımdaki acıyı hissettim bi baktım bileğimin üstü kanıyo.onu görünce acı tavan yaptı tabi.
ama üstüne basabiliyorum sanırım sorun yok.
eczaneden gazlı bez gibi bişe alınca motorun yanına döndük.Zaten masraf çıkmış çekici çağırma masrafına giremem sol gidon kırık motoruda götüremem.
Sonra baktım yapcak bişe yok babamı arasam herkes panik yapıcak.Slayerrr a dedim ben giderim dedim izin vermedi!Bu şekilde gidersem ölmemi izleyemezmiş beyefendi gitmeye kalkarsan senle gelmem dedi.aldım elime debriyajı elimle attım vitesi 2ye ağır ağır avcılara kadar geldim motopark a gittim onlarda kapatmış çıkıyolardı.Arkadaşı aradım tanıdık kaportacıya gittim gidonu en azından idare edebilcek kadar kaynatmak için oda olmazmış usta buna kaynak tutmaz dedi.
''Forum dostu'' Slayerrr da ben motoru çalıştırınca orda bıraktı gitti.
Yolda gelirken bir araç sürücüsü yan yolda arkamdan yavaş yavaş gelerek başkasının sıkıştırmaması için eskortluk etti nitekim, anlayışlı sürücülerde var.Ama canı gelmek istemeyen forum dostu orada bıraktı beni.
Şimdi bana çıkma sol gidon lazım arkadaşlar nereden bulurum?
Çok sert o virajı o hızda almazdı motor.
ön frene yüklendim çaresizde kitledi bıraktım motoru viraj yönüne sola doğru virajı alır diye hafif yatırmamla düşmem bir oldu.
1motor mesafesi sürüklendim izlere göre ama o anı inanın hatırlamıyorum düşerken aklımdan geçen tek şey ''ben bu hatayı nasıl yaptım'' frene yüklemesem motor kıç atsada düşmezdim belkide diye düşündüm.
kendimi yerde, motorumu yan, sol ayak bileğimi zincirin olduğu kısımda motorun altında görünce .... o duygu anlatılmaz.Yemin ediyorum bileğim umrumda değildi motorun o halini görünce içim gitti.önümde olan rıdvan düştüğümü görünce geldi motoru kaldırdık bu arada 3-4dk geçti hiçbir şerefsiz 4tekerinden inipte motoru kaldıralım yardım edelim demedi.hepsi baktı baktı geçti.motoru doğrultunca deliye döndüm.
sol grenajlar çizik içerisinde
sol ayna kırık
sol gidon kırık
sol sinyal kırık
vites pedalı kırık
Bide o sinirle depoyu yumruklayınca az daha yumruğun izi depoda çıkıyodu.ufak bi izle atlattım.
sonra aradan 10-15dk geçti adrenalin düşünce ayağımdaki acıyı hissettim bi baktım bileğimin üstü kanıyo.onu görünce acı tavan yaptı tabi.
ama üstüne basabiliyorum sanırım sorun yok.
eczaneden gazlı bez gibi bişe alınca motorun yanına döndük.Zaten masraf çıkmış çekici çağırma masrafına giremem sol gidon kırık motoruda götüremem.
Sonra baktım yapcak bişe yok babamı arasam herkes panik yapıcak.Slayerrr a dedim ben giderim dedim izin vermedi!Bu şekilde gidersem ölmemi izleyemezmiş beyefendi gitmeye kalkarsan senle gelmem dedi.aldım elime debriyajı elimle attım vitesi 2ye ağır ağır avcılara kadar geldim motopark a gittim onlarda kapatmış çıkıyolardı.Arkadaşı aradım tanıdık kaportacıya gittim gidonu en azından idare edebilcek kadar kaynatmak için oda olmazmış usta buna kaynak tutmaz dedi.
''Forum dostu'' Slayerrr da ben motoru çalıştırınca orda bıraktı gitti.
Yolda gelirken bir araç sürücüsü yan yolda arkamdan yavaş yavaş gelerek başkasının sıkıştırmaması için eskortluk etti nitekim, anlayışlı sürücülerde var.Ama canı gelmek istemeyen forum dostu orada bıraktı beni.
Şimdi bana çıkma sol gidon lazım arkadaşlar nereden bulurum?