Virajda yere yapıştım!(bozuk asfalt+sürat)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bugün iş çıkışı arka fren pompası bulcaz diye forumdan Slayerrr ile buluştuk ve cennetteki ada motor a uğradık.Ordan sonra şirinevlere gitmeye karar verdik cennettin içinden üst geçitin oraya geçtik geçitin karşısına geçince yol bitimindeki virajda asfalt dalgalı dalgalıymış.3.vites 4bin devir civarındayım arka frenim yok.motor sarsılmaya başlayınca frene biraz yüklendim kitleyeceğini bildiğim için bi an bıraktım o hızla virajı alırmıyım diye viraja baktım.
Çok sert o virajı o hızda almazdı motor.
ön frene yüklendim çaresizde kitledi bıraktım motoru viraj yönüne sola doğru virajı alır diye hafif yatırmamla düşmem bir oldu.
1motor mesafesi sürüklendim izlere göre ama o anı inanın hatırlamıyorum düşerken aklımdan geçen tek şey ''ben bu hatayı nasıl yaptım'' frene yüklemesem motor kıç atsada düşmezdim belkide diye düşündüm.
kendimi yerde, motorumu yan, sol ayak bileğimi zincirin olduğu kısımda motorun altında görünce .... o duygu anlatılmaz.Yemin ediyorum bileğim umrumda değildi motorun o halini görünce içim gitti.önümde olan rıdvan düştüğümü görünce geldi motoru kaldırdık bu arada 3-4dk geçti hiçbir şerefsiz 4tekerinden inipte motoru kaldıralım yardım edelim demedi.hepsi baktı baktı geçti.motoru doğrultunca deliye döndüm.
sol grenajlar çizik içerisinde
sol ayna kırık
sol gidon kırık
sol sinyal kırık
vites pedalı kırık
Bide o sinirle depoyu yumruklayınca az daha yumruğun izi depoda çıkıyodu.ufak bi izle atlattım.
sonra aradan 10-15dk geçti adrenalin düşünce ayağımdaki acıyı hissettim bi baktım bileğimin üstü kanıyo.onu görünce acı tavan yaptı tabi.
ama üstüne basabiliyorum sanırım sorun yok.
eczaneden gazlı bez gibi bişe alınca motorun yanına döndük.Zaten masraf çıkmış çekici çağırma masrafına giremem sol gidon kırık motoruda götüremem.
Sonra baktım yapcak bişe yok babamı arasam herkes panik yapıcak.Slayerrr a dedim ben giderim dedim izin vermedi!Bu şekilde gidersem ölmemi izleyemezmiş beyefendi gitmeye kalkarsan senle gelmem dedi.aldım elime debriyajı elimle attım vitesi 2ye ağır ağır avcılara kadar geldim motopark a gittim onlarda kapatmış çıkıyolardı.Arkadaşı aradım tanıdık kaportacıya gittim gidonu en azından idare edebilcek kadar kaynatmak için oda olmazmış usta buna kaynak tutmaz dedi.
''Forum dostu'' Slayerrr da ben motoru çalıştırınca orda bıraktı gitti.
Yolda gelirken bir araç sürücüsü yan yolda arkamdan yavaş yavaş gelerek başkasının sıkıştırmaması için eskortluk etti nitekim, anlayışlı sürücülerde var.Ama canı gelmek istemeyen forum dostu orada bıraktı beni.
Şimdi bana çıkma sol gidon lazım arkadaşlar nereden bulurum?
0e625952.jpg
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
çok geçmiş olsun.cana geleceğine mala gelsin.hasarlar bir şekilde giderilir.ama sağlık önemli..tekrar geçmiş olsun..:cat:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
buyuk gecmis olsun kardes.motor cok ta kotu durumda degil gibi gorunuyor.onemli olan cana gelmesin
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Çok büyük geçmiş olsun.Para bir şekilde kazanılır,tamir masrafı ne tutarsa tutsun bir şekilde yaptırılır.Maksat sana bir şey olmasın.En kötü acımız birimiz kaza yaptığında sadece motorun tamir masraflarına üzülmemiz olsun.Cana gelmesinde,gerisi teferruat...
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Geçmiş olsun. Ayak bileğinde bir sorun olmaz umarım. Doktora mutlaka bir göster ne olur ne olmaz.
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
Of of of hocam çök üzüldüm .

Bir yandanda Şok Oldum :( Allah Korumuş Çok Geçmiş olsun . Ben Tekirdağ'daki Ustalara bir sorarım Ellerinde parça varsa sana Haber Veririm.

Tekrardan Çok Geçmiş olsun .
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
6
Büyük geçmiş olsun, böyle küçük kazalar büyüklerini defeder..sağlık olsun sıkma canını erzurum'dan sevgiler
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
geçmiş olsun kardeş, yalnız sitemlerin konusunda pek haklı bulmuyorum seni... Sakin kafayla yazsan daha iyi ederdin, en azından biraz daha geniş düşünme şansın olurdu... Neyse, geçmiş olsun tekrardan...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Herkese teşekkür ederim arkadaşlar.
Ayağımda çok ağrı yok ama motorda oturuş poziyonuna getirince bileği ağrıyor.Yarına geçmezse bi doktora gösteririm.
Sol gidonun sıfırı 130tl sanırım çıkma bi tane bulsam çok iyi olurdu sonuçta metal aksam darbe almamışsa başka bi problemi olmaz.
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
Geçmiş olsun kardeşim hıc sıkma canını bunlar olan seyler tecrube kazandırıyor ınsana hatırlarsan benımde yan yatırma olayımı paylasmıstım sızlerle komple boyatmak zorunda kaldım motorumu o duyguyu ıyı bılırım.Şimdi olayın piskolojısı ıle hareket edıyorsun zamana bırak ;)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Allah korusun Sol ayağını kırsaydın "Motoruna da gidonuna da" derdin!!!!
Çok geçmiş olsun.

Ben bacak kırık, ambulasta giderken jandarma aradı "motoru aldırabilecek misiniz?" diye. Atın gitsin oraya dedim.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Geçmiş olsun nazar değmiş,

sana bir şey olmasın :rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Geçmiş olsun. ::sluu::
Henüz düşmemiş motorcularda sanırım ben kaldım :( korkuyorum :sunny:

Öldürmeyen acı güçlendirir. :) ::sas::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun kardeş, yalnız sitemlerin konusunda pek haklı bulmuyorum seni... Sakin kafayla yazsan daha iyi ederdin, en azından biraz daha geniş düşünme şansın olurdu... Neyse, geçmiş olsun tekrardan...

kesinlikle katılıyorum..Çok büyük geçmiş olsun allah büyüğünden esirgesin..Ama sakin kafayla tekrar düşünmek daha iyi olur düşüncesindeyim ben de..
Haksızlık ediyor da olabilirsin..
Tekrar büyük geçmiş olsun..
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Geçmiş olsun kardeşim okuyunca afalladım sana bişey olmasında mal mülk hepsi yalan biliyosun.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun geçmiş olsun dileklerimle kendine iyi bak
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
çok geçmiş olsun kardeş.

Arkadaşın sana daha fazla bişey olur korkusuyla tepki vermiştir sen kendin gitmekte ısrarcı olunca heralde. Art niyet olmaz motorcular arasında bi anlık kazanında hararetiyle anlaşamamışsınız inatlaşma olmuştur..

Sen iyiysen motoru toplarsın yavaş yavaş bozma moralini çok:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst