Hayırlı olsun dostum..
V-Tech motorun kıymetini bil..:wiinkk:
Sağol dostum, zaten motoru alma nedenimin önemli bi kısmı vtech olması :wiinkk:
Hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileklerimle
Çok teşekkür ederim kardeşim. Allah hepimizi kazalardan belalardan, azgın nefsimizin vesveselerinden korusun inşallah. :rendeer:
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler:rendeer:
:rendeer::rendeer::rendeer:
hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle... :rendeer:
Amin, hepimiz için mutlu sağlıklı huzurlu ve heyecanlı günler diliyorum. :rendeer:
hayırlı uğurlu olsun ilk zamanlar çok dikkatli olmanı dilerim...Özellikle boş asfalttan bol bol frenleme çalış altındaki makinayı iyice tanımaya çalış...
İyi dileklerin ve değerli tavsiyen için çok teşekkür ederim kardeşim... :wiinkk:
vay hocam vay maaşallah güzel motor hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan
Sağol kıllıtarkan abicim, hepinize daha güzel motorlar, mutluluklar ve heyecanlar diliyorum :rendeer:
Hayırlı Uğurlu Bol Benzinli Kazasız Nazarsız Belasız Olssunnn Inşallahhh Güle Güle Ara Gazı Vere Vere Kullan Bol Havalarrr....
Çok teşekkür ederim Duygu Hanım, içten dilekleriniz beni çok mutlu etti, daha güzelleri sizin olsun inşallah :wiinkk: :rendeer:
çok güzel

kazasız günlerde kullan

bi nazar boncuğu tak tam göstergeye
Evet abicim, bayağı göz değiyor, önümden geçenler oooooooo diye geliyorlar ben de eski bi arkadaş falan mı diyodum başlarda, meğer motora bakıyolarmış

Alışıyorum yavaş yavaş, boncuk bizi bozar ama inşallah duamı ihmal etmiyorum binerken. Birbirimiz için de dua edelim :rendeer: :wiinkk:
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim
Teşekkür ederim kuyu cadısı, süpürgeni bi tur verirsen ben de seni gezdiririm :mrgreen: