..VFR "kırmızı" VFR diye diye sonunda kavuştum...

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
güle güle kullan, kazasız belasız sürüşler (tabi cümlemize:):rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
hayirli,ugurlu,depon dolu,,isiklarin yesil olsun...:flower::flower::flower:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun dostum..

V-Tech motorun kıymetini bil..:wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
hayırlı uğurlu olsun ilk zamanlar çok dikkatli olmanı dilerim...Özellikle boş asfalttan bol bol frenleme çalış altındaki makinayı iyice tanımaya çalış...
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
208
Hayırlı Uğurlu Bol Benzinli Kazasız Nazarsız Belasız Olssunnn Inşallahhh Güle Güle Ara Gazı Vere Vere Kullan Bol Havalarrr....
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Hayırlı olsun dostum..

V-Tech motorun kıymetini bil..:wiinkk:

Sağol dostum, zaten motoru alma nedenimin önemli bi kısmı vtech olması :wiinkk:

Hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileklerimle:)

Çok teşekkür ederim kardeşim. Allah hepimizi kazalardan belalardan, azgın nefsimizin vesveselerinden korusun inşallah. :rendeer:

hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler:rendeer:

:rendeer::rendeer::rendeer:

hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle... :rendeer:

Amin, hepimiz için mutlu sağlıklı huzurlu ve heyecanlı günler diliyorum. :rendeer:

hayırlı uğurlu olsun ilk zamanlar çok dikkatli olmanı dilerim...Özellikle boş asfalttan bol bol frenleme çalış altındaki makinayı iyice tanımaya çalış...

İyi dileklerin ve değerli tavsiyen için çok teşekkür ederim kardeşim... :wiinkk:

vay hocam vay maaşallah güzel motor hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan

Sağol kıllıtarkan abicim, hepinize daha güzel motorlar, mutluluklar ve heyecanlar diliyorum :rendeer:

Hayırlı Uğurlu Bol Benzinli Kazasız Nazarsız Belasız Olssunnn Inşallahhh Güle Güle Ara Gazı Vere Vere Kullan Bol Havalarrr....

Çok teşekkür ederim Duygu Hanım, içten dilekleriniz beni çok mutlu etti, daha güzelleri sizin olsun inşallah :wiinkk: :rendeer:

çok güzel :) kazasız günlerde kullan :) bi nazar boncuğu tak tam göstergeye :)

Evet abicim, bayağı göz değiyor, önümden geçenler oooooooo diye geliyorlar ben de eski bi arkadaş falan mı diyodum başlarda, meğer motora bakıyolarmış :) Alışıyorum yavaş yavaş, boncuk bizi bozar ama inşallah duamı ihmal etmiyorum binerken. Birbirimiz için de dua edelim :rendeer: :wiinkk:

hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim

Teşekkür ederim kuyu cadısı, süpürgeni bi tur verirsen ben de seni gezdiririm :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Cogumuzun hayallerini susleyen bir makina.. Hayirli olsun hocam, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
28
overrider kardesim bende uzun zamandır vfr kullanıcısıyım hatta daha yeni 2008 ini aldım rodajı yeni bitti ama 150 cc den 800 luk bi makinaya geçmen mazeretlerin olmasına rağmen mantıklı bisey değil birincisi altındaki makina sana cok guvenli gelir ama fren sistemi çok karısıktır hem abs vardır hemde dual diye fren dağıtım merkezi bu su anlamdadır ön freni sıkarsan arka frende otomatikman arka freni sıkarsan ön frende sıkar bu dusuk hızlarda sehir içinde sana ilerde denge problemi yaratır her viteste 7500 deviri gectikten sonra 16 subap calısır ve endise edip vites değistirirsen arka lastık uyum sağlayamaz ve yerde bulursun kendini yalpalar daha cok sey var anlatacak o yuzden dikkat et altındaki makina racing kadar gucludur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst