Vespayı Aldım Lx 150

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar 0 km 2007 model Vespa LX 150 aldım.Sizlerle paylaşmak istedim.Kullanan arkadaşların bilgi paylaşımlarını rica ediyorum.......


hayırlı uğurlu olsun...bayılırım İtalyan scooterlara...


Hayırlı oolsun..
Bence iyi bir seçim yapmışsın ,İtalyan markası ve sağlam..
Babamın cıbırımdan vazgeçirmeye çalıştığı motor hemde...
Kazasız sürmeni dilerim , bir şey olduğunda az bişi masraflı olabilir..
Ama gerçekten iyi seçim:cat:

big_4576571_448498_5fdh308.jpg


ah aptii ahh...baban çok zeki bir adammış...vespa tam senlik...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
kardes hayırlı olsun guzel motor almıssın.fotografta koyarsan ıyı olur.

Teşekkürler ..en kısa zamanda ekliyorum...departed

hayırlı olsun hoca.. sağlamların sağlamını almışsın italyan efsanesi ama resim isteriz!!!!!!!!!

Teşekkürler....ferotr

iki senedir kullanıyorum.güzel motor.kullanımı rahat,frenleri iyi,motoru atak,şasesi çok sağlam,işciği çok iyi,plastiği çok az.şu güne kadar bir promlemle karşılaşmadım.masrafsız motor.kötü yanı amasörleri sert,yakıtı biraz fazla 4 lt.civarında.

Teşekkürler.. 2 senede kaç km oldu?Yakıt konusunda bir test içindeyim şu anda (arabamda)olumlu sonuç alırsam sizlerle paylaşmak istiyorum,araçlarda kullanılan bu sistem motorsiklerde de uygulanabilir....

Ben VEspa yı çok pahalı buluyorum. Buna bu kadar para verene kadar piaggio beverly alırdım.

Piagggio nun bravo 50 cc iki zamanlı(şu bisiklet büyüklüğünde olan) modeliyle yakşaşık 18 000 km yaptım sadece bir kere kalbüratör temizlendi ve periyodik bakımlarını yaptırdım.Beverly alternatifler arasında yer alıyordu...250 cc modeli

bendede bır ara vespa skıpper vardı guzel motordu tebrık ederım ıyı secım yapmıssın gule gule kullan:)

Teşekkür ederim...maverıck

hayırlısı olsun, tekerin düz bassın..

Teşekkürler...Allaha çok şükür şu ana kadar tekeri yatay pozisyonda bırakmadım:)

vespalar gerçekten çok pahalı ama alanlar genelde 5-10bin km binip satma derdinde olmak yerine evladiyelik aldıkları için, kendini amorti ediyor sanırım:)

Bazıları vitrinde sergilemek için alıyor,bazıları kullanmak için....

hayırlı olsu güle güle kullan kardeşim korumalarınıda almışsındır umarım

Teşekkür ederim..Korumalar konusunda bu motor için uygun olan tavsiyelerinizi almayı uygun görüyorum..Şu anda kullanmadığım için araştırma yapıyorum..

Hayırlı oolsun..
Bence iyi bir seçim yapmışsın ,İtalyan markası ve sağlam..
Babamın cıbırımdan vazgeçirmeye çalıştığı motor hemde...
Kazasız sürmeni dilerim , bir şey olduğunda az bişi masraflı olabilir..
Ama gerçekten iyi seçim:cat:

Teşekkür ederim....Servisi iyi tanıığım birisi bu motorlar 60 000 km kadar motor problemi çıkarmıyor demişti.Masraf olursada e olacak o kadar..Allah kaza bela vermesin gerisi önemli değil,bayanlara çok yakışıyor bu motorlar bilmem diğer arkadaşlar ne düşünür,bence değerlendir:cherry:

big_4576571_448498_5fdh308.jpg

Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum:cat:

Teşekkür ederim.......

hayırlı olsun.. kazasız belasız kullanmanı dilerm..


Teşekkür ederim....
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
sorması ayıptır kac para verdın o muhendıslık harıkasına :) hayırlı olsun kazasız belasız surusler dılerım
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
sorması ayıptır kac para verdın o muhendıslık harıkasına :) hayırlı olsun kazasız belasız surusler dılerım

Teşekkür ederim...Fiyat malum,mühendislik harikası için normal bi fiyat,daha önce ET 4 kullanma fırsatım olmuştu....

yenı motorun hayırlı olsun..bu yaz kısmet olursa gezerız arrtık

İnşallah Sakarya mt yi takip ediyorum.Mart ayındaki fuara gitmeyi düşünüyormusun ?Lubimaya victor 54 e mesaj attım cevap gelmedi ...

hayırlı uğurlu olsun,çok güzel bir motosiklet :cat:

Teşekkür ederim dilekleriniz için..........
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı olsun arkadasım gercekten efsane ve saglam bı marka nın gule gule kullan kazasız belasız.Ama bana sorsan ufacık scootera o para verırmıydım tabıkı hayır.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle pin işallah:cat::cat:
Marka tutkunluğum yoktur elbette ama, gerçekten kendini kanıtlamış iyi bir motor almışsın. Kazasız belasız sürüşler:cat:

Ama bööle olmamış, bir askerlik hatırası fotosu gerekir en azından:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tabni ya sağlamdır Vespa...
Metahandro babam zeki de zeki kim:mrgreen:
Ben söyledim kararımı verdim kankayıda (aye)kandırmaya çalışıorum bu raalar o da vespa diye tutturdu... Ama Cbr 125 olcak :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun,scooterda İtalyanı tercih etmen çok iyi seçim yıllarca sorunsuz binersin.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tabni ya sağlamdır Vespa...
Metahandro babam zeki de zeki kim:mrgreen:
Ben söyledim kararımı verdim kankayıda (aye)kandırmaya çalışıorum bu raalar o da vespa diye tutturdu... Ama Cbr 125 olcak :cherry:

apticim inan cbr seni yorar...bak tam kalıbına göre ama inan hayal ettiğin bir makina değil...scooter alırsan çok mutlu olursun gezilerden keyif alırsın...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum:cat:

Teşekkür ederim......

hayırlı olsun.. kazasız belasız kullanmanı dilerm..

Teşekkür ederim...Herkese kazasız belasız sürüşler

Hayırlı olsun arkadasım gercekten efsane ve saglam bı marka nın gule gule kullan kazasız belasız.Ama bana sorsan ufacık scootera o para verırmıydım tabıkı hayır.

Teşekkür ederim...Ben motosikleti garajda saklayanlardan değil kullananlardan olduğum için sorunsuz bir motor olması gerekiyordu,bu yüzden fiyat konusunu düşünmedim.Uzun soluklu bir araştırma sonucu Suzuki 125 cc-Honda Activa ve Beat-100cc alternatifler arasındaydı.

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle pin işallah:cat::cat:
Marka tutkunluğum yoktur elbette ama, gerçekten kendini kanıtlamış iyi bir motor almışsın. Kazasız belasız sürüşler:cat:

Ama bööle olmamış, bir askerlik hatırası fotosu gerekir en azından:)

Teşekkür ederim.Marka takıntısı bende de yok önemli olan kalite....Fotolar yakında....

Tabni ya sağlamdır Vespa...
Metahandro babam zeki de zeki kim:mrgreen:
Ben söyledim kararımı verdim kankayıda (aye)kandırmaya çalışıorum bu raalar o da vespa diye tutturdu... Ama Cbr 125 olcak :cherry:

Vespa yakışır,Metehan arkadaşa destek veriyorum:cat:
Bizim sözümüzü dinle pişman olmayacaksın....:)
cok guzel bir motor gule gule kullan kazasız belasız

Teşekkür ederim..Cümlemize......

hayırlı olsun tekerin düz bassın :cherry:

Teşekkür ederim,fazla yatırmadığımız sürece sorun yok...:cherry:

Hayırlısı olsun,scooterda İtalyanı tercih etmen çok iyi seçim yıllarca sorunsuz binersin.:cat:

Teşekkür ederim...................

apticim inan cbr seni yorar...bak tam kalıbına göre ama inan hayal ettiğin bir makina değil...scooter alırsan çok mutlu olursun gezilerden keyif alırsın...

Aynen katılıyorum,TUĞÇE DUY SESİMİZİ
:cat:
güle güle kullan hayırlı olsun

Teşekkürler Tarkan..............

abim hayırlı olsun güzel günlerde binesin:rendeer:


Eyvallah arkadaşım,teşekkür ederim.........Hepinize....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst