Vespayı Aldım Lx 150

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hani tecrübelerin bize aktarıcakların? resimleride eklemedın :p nasıl ne yakıyor nasıl gıdıyor bıraz anlat :cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
10 gün sonra ehliyeti alıyorum inşallah,çok yakında geliyorum,gümbür gümbür:cat::cat:

Kardeşim Sakarya Festivalinde şu anda Ümmet abiyle görüşmüş...
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
357
hayırlı olsun abicimö vespa lx150 in iyi günlerde kullanman dilediğimle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst