Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum:cat:
Teşekkürler......Fotoğrafları yakın zamanda eklerim talep çok anladığım kadarıylakardes hayırlı olsun guzel motor almıssın.fotografta koyarsan ıyı olur.
Arkadaşlar 0 km 2007 model Vespa LX 150 aldım.Sizlerle paylaşmak istedim.Kullanan arkadaşların bilgi paylaşımlarını rica ediyorum.......
Hayırlı oolsun..
Bence iyi bir seçim yapmışsın ,İtalyan markası ve sağlam..
Babamın cıbırımdan vazgeçirmeye çalıştığı motor hemde...
Kazasız sürmeni dilerim , bir şey olduğunda az bişi masraflı olabilir..
Ama gerçekten iyi seçim:cat:
![]()
kardes hayırlı olsun guzel motor almıssın.fotografta koyarsan ıyı olur.
hayırlı olsun hoca.. sağlamların sağlamını almışsın italyan efsanesi ama resim isteriz!!!!!!!!!
iki senedir kullanıyorum.güzel motor.kullanımı rahat,frenleri iyi,motoru atak,şasesi çok sağlam,işciği çok iyi,plastiği çok az.şu güne kadar bir promlemle karşılaşmadım.masrafsız motor.kötü yanı amasörleri sert,yakıtı biraz fazla 4 lt.civarında.
Ben VEspa yı çok pahalı buluyorum. Buna bu kadar para verene kadar piaggio beverly alırdım.
bendede bır ara vespa skıpper vardı guzel motordu tebrık ederım ıyı secım yapmıssın gule gule kullan![]()
hayırlısı olsun, tekerin düz bassın..
Teşekkürler...Allaha çok şükür şu ana kadar tekeri yatay pozisyonda bırakmadım
vespalar gerçekten çok pahalı ama alanlar genelde 5-10bin km binip satma derdinde olmak yerine evladiyelik aldıkları için, kendini amorti ediyor sanırım![]()
hayırlı olsu güle güle kullan kardeşim korumalarınıda almışsındır umarım
Hayırlı oolsun..
Bence iyi bir seçim yapmışsın ,İtalyan markası ve sağlam..
Babamın cıbırımdan vazgeçirmeye çalıştığı motor hemde...
Kazasız sürmeni dilerim , bir şey olduğunda az bişi masraflı olabilir..
Ama gerçekten iyi seçim:cat:
Teşekkür ederim....Servisi iyi tanıığım birisi bu motorlar 60 000 km kadar motor problemi çıkarmıyor demişti.Masraf olursada e olacak o kadar..Allah kaza bela vermesin gerisi önemli değil,bayanlara çok yakışıyor bu motorlar bilmem diğer arkadaşlar ne düşünür,bence değerlendir:cherry:
![]()
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum:cat:
hayırlı olsun.. kazasız belasız kullanmanı dilerm..
sorması ayıptır kac para verdın o muhendıslık harıkasınahayırlı olsun kazasız belasız surusler dılerım
yenı motorun hayırlı olsun..bu yaz kısmet olursa gezerız arrtık
hayırlı uğurlu olsun,çok güzel bir motosiklet :cat:
Tabni ya sağlamdır Vespa...
Metahandro babam zeki de zeki kim:mrgreen:
Ben söyledim kararımı verdim kankayıda (aye)kandırmaya çalışıorum bu raalar o da vespa diye tutturdu... Ama Cbr 125 olcak :cherry:
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum:cat:
hayırlı olsun.. kazasız belasız kullanmanı dilerm..
Hayırlı olsun arkadasım gercekten efsane ve saglam bı marka nın gule gule kullan kazasız belasız.Ama bana sorsan ufacık scootera o para verırmıydım tabıkı hayır.
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle pin işallah:cat::cat:
Marka tutkunluğum yoktur elbette ama, gerçekten kendini kanıtlamış iyi bir motor almışsın. Kazasız belasız sürüşler:cat:
Ama bööle olmamış, bir askerlik hatırası fotosu gerekir en azından![]()
Tabni ya sağlamdır Vespa...
Metahandro babam zeki de zeki kim:mrgreen:
Ben söyledim kararımı verdim kankayıda (aye)kandırmaya çalışıorum bu raalar o da vespa diye tutturdu... Ama Cbr 125 olcak :cherry:
cok guzel bir motor gule gule kullan kazasız belasız
hayırlı olsun tekerin düz bassın :cherry:
Hayırlısı olsun,scooterda İtalyanı tercih etmen çok iyi seçim yıllarca sorunsuz binersin.:cat:
apticim inan cbr seni yorar...bak tam kalıbına göre ama inan hayal ettiğin bir makina değil...scooter alırsan çok mutlu olursun gezilerden keyif alırsın...
güle güle kullan hayırlı olsun
abim hayırlı olsun güzel günlerde binesin:rendeer: